![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Jos pultit on katkennut niin niitä on kiristetty liikaa jolloin ne venyy ja katkee.. ja ei aiheuta voimansiirrolle ongelmia koska oli ne pultit sitten ehjät tai katki niin samassa paikassahan ne on. Ja vuosimalli on ?? todennäköisesti ne on vaihdettu, koska orkkis napalukot on yleensä Ruosteiset ![]() ![]() ja 87 jälkeen automaattiset
__________________
MudastaPois.Com Tai sit not Team Rotta-Racing Ry K-Nummi |
#2
|
|||
|
|||
![]() Ei pidä paikkaansa...
Auto ilmeisesti -91, bensakoneella, toiminut aivan normaalisti ennen tuota tapausta.
Pultteihin ei oltu koskettu oston jälkeen ja autolla kerittiin ajaa pari vuotta ongelmitta. Ihmeellistä oli se, että vaikka toiselta puolelta oli poksahtanut puolet pulteista, niin silmämääräisesti ei huomannut lukon kansiosassakaan vääntymää tms.. 10.9 pulttihan ei tosin juurikaan veny vaan katketa napsahtaa ylikuormituksessa. Mutta mikä ylikuormitti aksiaalisestii ? ? Auto oli kylläkin uponnut edellisenä päivänä etupyörästään katukaivon reikään, jolloin oli pitänyt käyttää juuri noita napalukkoja...sieltähän se juontaa, mutta edelleen, että miten ? ? ja vioittuiko muuta??? |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Mikä tässä on nyt "pointtina"?
Pultit oli poikki kun auto ostettiin ja nyt parin vuoden päästä ilmennyt ongelmia? Mille ilmiölle haetaan selitystä? Pultit katkesi kun auto putosi kaivoon? Mikä ei pidä paikkaansa? Jotensakin epäselvältä vaikutti tuo ropleema... |
#4
|
|||
|
|||
![]() no siinähän sitä jo
apua tulikin, kiitos! Bashiiba bolsoi!
|
#5
|
|||
|
|||
![]() EIKÖS KELLÄÄN MUULLA
ole tosiaan katkeillut napalukon pultteja mistään syystä (muusta kuin liikakiristyksestä tai löysyydestä) ?
En sitten kaipaa muiden, asiattomien, joutavia kommentteja ja arveluja. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
No mulla on suikassa poikkeillut ja irtoillut navasta pultteja. Ja tiedän et muillakin samaa "ongelmaa". Lukitteella kasaan vaan.
Multa ei ainakaan ole sen takia hajonnut mitään. Aina kuitenkin huomannut asian ennen kuin kaikki pultit irti. Nytten min tullut tavaksi tarkistaa joka kisan tms. jälkeen ko. pultit. Tosin sen välkeen kun putsasin kierteet tapilla ja kasasin lukitteella ei ole kertaakaan tarvinut kirrata. -sami- |
#7
|
||||
|
||||
![]()
No tuota,äkkiä hatusta vetämällä...
Napalukko tulee jonkin verran vakio pyörästä ulos,pyörä putoaa kaivoon,napalukko ottaa kaivon reunaan kiinni,alapuolella olevat pultit ylikuormittuvat,ja jos ei vielä siinä niin ylös ajaessa katkeavat... ![]() ![]() ![]() Josko noin? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ln 110 napalukko | Multipooveri | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 16.08.2009 16:40 |
Ostetaan uaz:in napalukko | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 08.07.2008 21:52 |
O:Napalukko | Raajärvi_Rules | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 10.10.2006 22:57 |
Hilux napalukko ongelma | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 18.02.2005 23:49 | |
Nissanin vaihteisto-ongelma | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 04.02.2005 00:12 |