![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tulossa koska vaan.
|
||||
|
||||
|
Suopursu
|
||||
|
||||
|
Taka-akselin vaihto vielä niin olis taas ratsunikin metsäkunnossa.
Samu ja Ketarakin vissiin kohtapuolin testivalmiina ja yks hiluki saamassa vaihtoakselit. Joten mihkäs sit mentäis möyrimään? Suopursukuopalleko ![]() Kaasujalkaa jo kutkuttais.
|
||||
|
||||
|
Olen mukana testeissä ja mieluiten mahdollisimman pian.
![]() Poriin lähtisin muuten, mut ei oikein toi siirtyminen ajamalla innosta tässä kohtaa. Onkos tämä Nihattulan alue käytettävissä? Viimeksi muokannut vimakuus : 26.08.2009 11:58 |
|
|
||||
|
||||
|
Pikasuunnitelmana päätetty seuraava ajopäivä 29.8 koska erinäisistä syistä lyttylään lähtijöitä ei ole montaa.
Sumpe tuossa rimpautti ja meinas et mennään lauantaipäiväks tuonne Reilaan suopursukuopalle kaivautumaan. (comeupin testaus )Kynnellekykenevät suapi tulla joukkoon saviseen. Riehutaan siellä ens muutama tunti jonka jälkeen (mikäli kaikki eivät hautaudu saveen) siirtyminen kotisjojelle jotta saahan kalliotakin pyörien alle ja nopeehopeemb:lle testikilometrejä ![]() Aamupäivällä abaut 1030 voitais aloitella. Sumpe kerää kompuraan painetta aamuks jotta Vima saa renkulat vaihettua nopeesti.
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O Viimeksi muokannut bluevan : 26.08.2009 11:30 Perustelu: Toisen ajoalueen lisäys. |
|
|
||||
|
||||
|
Mietinnässä...
Riippuu niin monesta tekijästä...
|
||||
|
||||
|
Kai määki tulen jos saan hallitukselta luvan lähteä..
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
jätän taas ajot väliin ku on tuo pikkumusta hiuka työn alla.. turaoffi haaveis mut saapi nähä et tuleek kuntoo siihe mennes, tai ei kuntoo tul mut edes jonkilaiseks
kokkeilee aatteli kuiteski mokomiin mennä.. eli en ol toimitsijan. vink vink bluulle
|
||||
|
||||
|
Soita