Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.08.2009, 00:48
SuurSyömäri:n Avatar
SuurSyömäri SuurSyömäri ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.11.03
Sijainti: Oulu
Viestit: 2.618
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX;583345

Nii ja sit niist 2l-t koneist viel et niit on paria versioo,alu kantist ja rauta kantist.
Jälkimmäisest on kokemuksii et Ei kestä ees 3kg ahtoi ja 12mm nestepäätä ku 15min lappu lattias(häkärinteel)kansi halkee.Itte oon keittäny kaks kertaa ja tokal kerral nii et konees ei ollu jäljel enää tippaakaan vettä.

Edelleen sama kannen tiiviste.no tokihan se on laiska ku ei ooku to3 garretti ja 1kg ahtoi.Ja talvella neliveto päällä eli siis koko ajan se vaivanen kilo.Ja koneel ajettu 410tkm ja kantta ei oo koskaan aukastu.
Heikkohan se on mut mikähän ois vahvempi?oon kyl kans kuullu et lj rikkoo kansia mut mikä ne rikkoo?pajeron alumiini kannet rikkoo lämpötila erot.no toiset kestää enempi toiset vähempi.

Land roverin diesel kannet on kans kuuma arkoja niinku alu kannet useasti.Taitaa kaiken kaikkiaan tojotan diesel koneet olla niit vahvimpia,GM vapari dieselki oli hyvä.Ja onha autos paljo muutaki ku se kone,mä ainaki valitsen auton käyttö tarkoituksen perusteella,käyttö kustannuksetki vaikuttaa,ja sitä kautta tietty korjaus tarve ja semmoset.

Suska on halpa ja tojota tylsä rooveri on pommi ja jenkit isoja nafta syöppöjä ja volvo lappari kauhee raktori ja pensaa menee.

Jokasessa on puolensa,ultimate maasturia ei kaupasta saa vaan ne pitää tehä ite.Tie liikenne autos joutuu tekee kompromissei,riippu siitä mihin vertaa.

Katoppa RIPAX mitä tejin tekstille.... on meinaan paljon mielyttävämpi lukia ku jakaa ton paatoksen jaoksiksi....

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.08.2009, 11:17
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.245
Perusasetus

älä muuta viserrä..


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SuurSyömäri Näytä viesti
Katoppa RIPAX mitä tejin tekstille.... on meinaan paljon mielyttävämpi lukia ku jakaa ton paatoksen jaoksiksi....
Joo,on se kai otettava pöllikintaat pois kädestä.Pitäsköhän ottaa isommast töpselist virtaa ku ei tää kehvelin värkki oikee muutenkaa tottele minnuu.Mul ei ois koko aparaattia mut sain vaihto kaupassa kun maalasin ja hiekkapuhalsin yhen sällin suskan axelit.Ei se sanonu mitä nappei täs pitää painella.Täytyy vissiin hakkaa kovemmin.Toijjotas ei onneks oo minkää valtakunnantiatokonneit.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.10.2009, 17:48
T-10 T-10 ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 12.08.09
Sijainti: FIN
Viestit: 5
Perusasetus

jep maasturin hankinta vähä viivästynyt mutta huomen pitäis lähtee setelitukon kanssa koeajamaan kahta 4 runneria sillä 2.4 td koneella varustettua.

elikkäs onko noissa runnereissa jotain ns "välivuoden" malleja jota pitäis karttaa? noi mitä kattomaan meen ni on vm 91 ja toine 92.

T-10
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kysymyksiä HJ-45:stä burton Tekniikka & Jutustelu 19 16.05.2009 16:04
lj70 kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 14.11.2007 20:55
2LT-II kysymyksiä Samppa79 Tekniikka & Jutustelu 15 14.08.2006 13:15
Tietoja 4Runnerista, please Tekniikka & Jutustelu 5 03.02.2006 18:59
Kysymyksiä 86:sta Vuosimallit 1984-1996 0 15.10.2002 09:02


Sivu luotu: 21:27 (GMT +2).