![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Tuosa olin parituntia metsässä Länsivuokon alueella itsekkin katselemassa toimintaa ja ihan mukavan haasteelliselta siellä näytti. Kone-Olli oli hankki jostainsyystä uutta panhardia, vaikka entinen oli niin kaunis U:n muotoinen... Mutta laitetaanpa vaikka pari omaa räpsyä alueelta. Maasturistien Team Loser ajeli näytösluontoisesti Puukonveljesten renkaidenpesupaikan läpi. ![]() Ja kyllä se tästäkin tuli vinssaamatta läpi, ei nätisti, mutta pienellä show-kaasulla.... ![]() Rakentajaguru OffroadTarvike 6 ajeli tämänkin 50 pisteen vaarallisen rastin lähes ongelmitta, mitä nyt alastulossa vinssin naru katkesi. Kuulemma ei ole ollut minkäänlaisia teknisiä vaikeuksia. ![]() Team LJT-122 samoilla paikoilla kuin aikaisemmassa kuvassa team loser. He sentään olivat ottaneet miehekkäästi kunnon ajouran, eikä neiteilty reunoja pitkin:) Vähän siinä räikkä Warnille sai pylpyrää näyttää, mutta onpahan takanatuleville hyvin tasoitettu ajoura. ![]() Pähäma:n Pro huolto oli ottamassa samaa rastia kuin aikaisemmissa postauksissa ollut Keltalan Kahlaajat. Vähän oli kyllä neiteilymeininkiä, kun valitettiin että sukat kastuu....
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Tässä Pernajan Maastosienestäjät 2 tiimin esimerkki miten sama rasti otetaan. Saattoi siinä housuissa tuntua vähän pientä kosteutta ja epäonnekseen auto vielä sammui kyseiseen vesiesteeseen. Kuitenkin kun auto saatiin vinssattua maalle niin pienellä suostuttelulla se käyntiin oli saatu.
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Team Percus lopetti leikin automaattilaatikon hajoamiseen. Heillä oli muutenkin matkalla kaikenlaisia pieniä ongelmia. Syyläri mm. otti osumaa ja sitä tinailtiin, takavinssi sanoi sopimuksensa irti jne.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
joku kuvatus juukan metsistä.
![]() |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Näyttää tutulta saarekkeelta, ettei vaan ole se kuuluisa Kurskin lätäkkö kyseessä jossa SS otti filmiä viime vuonna + rastilappu varustettu röyhkeän suurella pistemäärällä?
__________________
Montenegro Off Road Club |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Onko kellään suomen sovite osa offroad tiimistä kuvia?
__________________
UAZ-315126 |
![]() |
| Luokat |
| 4x4cup, kilpailukutsu, suunnistus, tml, tml-trophy |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Lapland Trophy 2009: 15.-19. heinäkuuta | Paavo | Tapahtumat | 21 | 30.07.2009 10:58 |
| KARELIA TROPHY 2009, 8-16.8.2009 | myllis | Tapahtumat | 1 | 07.07.2009 11:28 |
| Paratiisi Offi 2009 15.-17.5.2009 | oska80 | Tapahtumat | 201 | 15.06.2009 22:15 |
| Warn trophy / Finland Trophy | the_undertaker | Chit-Chat | 2 | 15.08.2007 05:10 |
| Koska Ylläs Trophy ja Warn Trophy 2005???? | Jare | Tapahtumat | 15 | 11.02.2005 22:41 |