Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.08.2009, 19:25
Mylppy Mylppy ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.09.04
Sijainti: Häme
Viestit: 1.386
Perusasetus

Tuosa olin parituntia metsässä Länsivuokon alueella itsekkin katselemassa toimintaa ja ihan mukavan haasteelliselta siellä näytti. Kone-Olli oli hankki jostainsyystä uutta panhardia, vaikka entinen oli niin kaunis U:n muotoinen...

Mutta laitetaanpa vaikka pari omaa räpsyä alueelta.

Maasturistien Team Loser ajeli näytösluontoisesti Puukonveljesten renkaidenpesupaikan läpi.


Ja kyllä se tästäkin tuli vinssaamatta läpi, ei nätisti, mutta pienellä show-kaasulla....


Rakentajaguru OffroadTarvike 6 ajeli tämänkin 50 pisteen vaarallisen rastin lähes ongelmitta, mitä nyt alastulossa vinssin naru katkesi. Kuulemma ei ole ollut minkäänlaisia teknisiä vaikeuksia.


Team LJT-122 samoilla paikoilla kuin aikaisemmassa kuvassa team loser. He sentään olivat ottaneet miehekkäästi kunnon ajouran, eikä neiteilty reunoja pitkin:) Vähän siinä räikkä Warnille sai pylpyrää näyttää, mutta onpahan takanatuleville hyvin tasoitettu ajoura.


Pähäma:n Pro huolto oli ottamassa samaa rastia kuin aikaisemmissa postauksissa ollut Keltalan Kahlaajat. Vähän oli kyllä neiteilymeininkiä, kun valitettiin että sukat kastuu....

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.08.2009, 19:44
Mylppy Mylppy ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.09.04
Sijainti: Häme
Viestit: 1.386
Perusasetus

Tässä Pernajan Maastosienestäjät 2 tiimin esimerkki miten sama rasti otetaan. Saattoi siinä housuissa tuntua vähän pientä kosteutta ja epäonnekseen auto vielä sammui kyseiseen vesiesteeseen. Kuitenkin kun auto saatiin vinssattua maalle niin pienellä suostuttelulla se käyntiin oli saatu.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.08.2009, 19:47
Mylppy Mylppy ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.09.04
Sijainti: Häme
Viestit: 1.386
Perusasetus

Team Percus lopetti leikin automaattilaatikon hajoamiseen. Heillä oli muutenkin matkalla kaikenlaisia pieniä ongelmia. Syyläri mm. otti osumaa ja sitä tinailtiin, takavinssi sanoi sopimuksensa irti jne.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.08.2009, 19:58
proto:n Avatar
proto proto ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 05.10.07
Sijainti: iisalmi, .
Viestit: 389
Perusasetus

joku kuvatus juukan metsistä.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.08.2009, 23:11
Kruuse:n Avatar
Kruuse Kruuse ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 06.07.04
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 584
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja proto Näytä viesti
Näyttää tutulta saarekkeelta, ettei vaan ole se kuuluisa Kurskin lätäkkö kyseessä jossa SS otti filmiä viime vuonna + rastilappu varustettu röyhkeän suurella pistemäärällä?
__________________
Montenegro Off Road Club
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 15.08.2009, 23:13
uaz4x4:n Avatar
uaz4x4 uaz4x4 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.07
Sijainti: Vähäkyrö, Finland
Viestit: 423
Perusasetus

Onko kellään suomen sovite osa offroad tiimistä kuvia?
__________________
UAZ-315126
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.08.2009, 04:18
Mylppy Mylppy ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.09.04
Sijainti: Häme
Viestit: 1.386
Perusasetus

Laitetaanpa nyt näkyville tilanne, josta kilpailu jatkuu 6h tauon jälkeen.

Orig
Stand
Mod
Proto
ATV
Kuorma-autot

Tauolle saavuttaessa keskeytti tai tuli maaliin 16 autokuntaa.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
4x4cup, kilpailukutsu, suunnistus, tml, tml-trophy


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lapland Trophy 2009: 15.-19. heinäkuuta Paavo Tapahtumat 21 30.07.2009 10:58
KARELIA TROPHY 2009, 8-16.8.2009 myllis Tapahtumat 1 07.07.2009 11:28
Paratiisi Offi 2009 15.-17.5.2009 oska80 Tapahtumat 201 15.06.2009 22:15
Warn trophy / Finland Trophy the_undertaker Chit-Chat 2 15.08.2007 05:10
Koska Ylläs Trophy ja Warn Trophy 2005???? Jare Tapahtumat 15 11.02.2005 22:41


Sivu luotu: 01:25 (GMT +2).