Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.08.2009, 19:33
Jammu:n Avatar
Jammu Jammu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.09
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 440
Perusasetus

Kiinteä vissi peti jottei se "katoa" yön pimeydessä, naru jottei vaijeri mee kierolle ja rupee vituttaan (kuten mulla son niinku hullun mulkku ja pahenee) kestää uittaa, T-max oli itellä kiinni ku auton ostin ja en tie kuin vanha on muutaman vuoden kai, toiminu hyvin, tyytyväinen olen, kerran vedetty 150m kurarännissä ilman pylpyrää konepelliä myöten, pari huiloo taukoa vinssille jatko vaijerin lyhentämisen ajan eikä ees lämmenny.

Ja tosiaan oon itse vaijeriin hyvin kypsä, tie mitenkä sen olenki saanu niin saparolle, ärsyttävä siitäki että vaikee kiepittää nopeesti vaan valorautaan kiinni sillo ku tietää et alle 10m päästä taas vinssataa eikä jaksa kelata sisään.

__________________
Team Rajaka
Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J

Etenkin suzuki sJ

Viimeksi muokannut Jammu : 13.08.2009 19:36
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.08.2009, 21:06
temetsu:n Avatar
temetsu temetsu ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.07.09
Sijainti: Pello
Viestit: 75
Perusasetus

Timbertec 13000lbs


Tilasin vinssin saksasta. Postikuluineen 216 euroa. Mukaana oli kaikki tarvittavat johdot, rullakita, langaton kaukoohjain ja tietenkin johdollinen säädin.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.08.2009, 21:15
escorvet escorvet ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.11.08
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 161
Perusasetus

Itteä kiinnostais vähän noi Winchmax:in vinssit. Ei kauheen pahan hintaisia nekään.
Millaisia sitten laadultaan? Kokemuksia?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.08.2009, 21:22
elhapero:n Avatar
elhapero elhapero ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.07
Sijainti: Tammela.Finland
Viestit: 1.479
Perusasetus

Kiinavinssi ew12000 vaijerilla edessä ja hyvin on kestänyt vetoa,vähän "äänekäs" on.Takana ramsey rep 8000 vaijerilla on hiljainen ja vetää saman kun kiinavinssi,ojasta,savesta ja suosta
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK
Maplehill Productions
http://www.pajakallio.fi/
http://www.ipefix.fi/
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.08.2009, 22:13
Jammu:n Avatar
Jammu Jammu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.09
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 440
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja temetsu Näytä viesti
Tilasin vinssin saksasta. Postikuluineen 216 euroa. Mukaana oli kaikki tarvittavat johdot, rullakita, langaton kaukoohjain ja tietenkin johdollinen säädin.
Veto voima?


Juu kyllä sian saparot vaihtuu naruun vielä ennenku suitsa kasataan tallista taas, ja eikös se sitte vaadi luikukidanki..
__________________
Team Rajaka
Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J

Etenkin suzuki sJ

Viimeksi muokannut Jammu : 13.08.2009 22:16
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.08.2009, 05:26
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.825
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jammu Näytä viesti
Veto voima?


Juu kyllä sian saparot vaihtuu naruun vielä ennenku suitsa kasataan tallista taas, ja eikös se sitte vaadi luikukidanki..
13000lbs on tolle puutekniikalle ilmoitettu,hyvin tollanen puutekniikka toimii käyttiksen keulalla mitä sitä on aika harvoin tullut vaan käytettyä.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 13.08.2009, 21:37
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Perusasetus

Vinsseist?


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jammu Näytä viesti
Kiinteä vissi peti jottei se "katoa" yön pimeydessä, naru jottei vaijeri mee kierolle ja rupee vituttaan (kuten mulla son niinku hullun mulkku ja pahenee) kestää uittaa, T-max oli itellä kiinni ku auton ostin ja en tie kuin vanha on muutaman vuoden kai, toiminu hyvin, tyytyväinen olen, kerran vedetty 150m kurarännissä ilman pylpyrää konepelliä myöten, pari huiloo taukoa vinssille jatko vaijerin lyhentämisen ajan eikä ees lämmenny.

Ja tosiaan oon itse vaijeriin hyvin kypsä, tie mitenkä sen olenki saanu niin saparolle, ärsyttävä siitäki että vaikee kiepittää nopeesti vaan valorautaan kiinni sillo ku tietää et alle 10m päästä taas vinssataa eikä jaksa kelata sisään.
Eikös tuollainen saparoinen vaijjeri ole jo aika vaihtaa, onkos muut saannut vaijjerit saparolle?

Onkos muuten mitään estettä vaihtaa vaijjerin jälkeen naruun tai toisinpäin? Kita tarvii vissiin ainakin vaihtaa?

t.Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Runva - vinsseistä kokemuksia? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 18 15.09.2010 22:44
Kysymys vinsseistä blomi Tekniikka & Jutustelu 2 30.12.2008 09:03
kellään kokemuksia TML vinsseistä? hamaBJ40 Tekniikka & Jutustelu 21 11.02.2007 18:11
kokemusta/tietoa KEW merkkisistä vinsseistä Cental73 Tekniikka & Jutustelu 9 11.08.2006 22:51
tojon pto vinsseistä Tekniikka & Jutustelu 4 02.04.2005 11:12


Sivu luotu: 01:11 (GMT +2).