![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Jatketaan viisammilta kyselemistä. Läjän perien välitys orggiksena? -89 1-4.11 1-4.88 Meneekö etuperään lsd-öljy(limited slip differential)? vai ihan normi peräöljy? kun takanahan on kuitenkin kitkalukko??????
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
4.88 ja kitkaperään tarvii lsd-lisäaineistuksen, muuten ei. Eli voi laittaa normiperäöljyä etuperään.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
En tie tuleeko väärää paikkaan, mutta kumminki.. Onko kellään tietoa mistä sais puslat läjään -89 taakse tukivarsiin alkuperäisten tilalle...??
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://www.offroadtarvike.fi/app/product/view/-/id/366 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
kiitoksia.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Thanx.Kyselen taas sit tyhmiä kun on aiheitta.
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Akselin irroitus kysymys
Miten lj:n etuakselin saisi pois. Olen ottanut olkatapit pois ylhäältä ja alhaalta ja irroittanut pangan ja tiivisteet pallosta. Mutta akseli ei vain lähe tulemaan pois etuperästä vaikka kuin nykii?
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
tarkoitat ilmeisesti vetarin irroitusta?
en ole varma saako vetarin tulemaan ilman että purkaa kääntöpäästä ensin. jarrusatula irti napalukko irti ja sen jälkeen sokka murroksen päästä ja sit napalukon runko osa sit pyörän laakerin mutterit auki ja sit pitäis lähteä kääntöpää pois ja sen jälkeen murroksessa olevat tasaiset pinnat kääntöpään laakerien kans linjaan niin vetari sopii tulemaan ulos. toki voi koittaa pyörittää vetaria kääntöpään ollessa kassassa et saa murroksen oikeaan asentoon niin saattaa se kokonaisena irrotakkin. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Ei tarvii purkaa pyöränlaakereita pois, eikä napalukon runkoa, kun otat ylemmän kääntövarren pois (mitkä ilmeisesti olet ottanut jo molemmat, mut sillee on vaa enemmän tilaa.) sitte jarrusatula pois, kääntökuulan tiivisteet pois, napalukon pääty laippa auki, ja sieltä murroksen päästä lukkorikka pois, niin lähtee koko napa levyinee päivinee irti, jolloin saat sitte nykästyä murroksen ja vetarin ulos.
On muuten aika nopee tapa esim. vaihtaa murros. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Eli varmaan olet unohtanu vaan sen lukkorikan navan päästä??? Itelle kävi ihan sama.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mog tietoutta kaivataan( kuvia lisätty) | Superlite 27 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 10.11.2007 20:30 |
Pajero tietoutta kaivataan..! | Tebster | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 08.01.2007 20:42 |
Hinta tietoutta... | Nemi | Linkit | 7 | 24.03.2006 17:37 |
Tietoutta Amsterdamista? | Donut | Chit-Chat | 6 | 31.10.2005 07:46 |
Diesel tietoutta kaivataan | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 58 | 10.10.2005 09:57 |