![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Iloinen ilme paljastaa kaiken ![]()
__________________
Tanner RMX LS2 Jeep CJ7 V8 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
se ilo ei kauaa kestänyt. ruvettiin irrottamaan turhia johtoja jonka jälkeen ei enää käynnisty..
![]() siis irroitettiin ne mitkä ei ollut kiinni missään kun kävi ja nyt ei toimi ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Joko on selvinny mistä johtu / toimiiko taas?
__________________
Tanner RMX LS2 Jeep CJ7 V8 |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
ootko muuten ite tilaillut btf:tä tavaraa, ei onnistu niitten nettikaupasta tilaaminen eikä oo vastaillut @:kään tarvis saada 11" steering columns pika irroituksella |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
NYT TAAS KEHRÄÄ ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() nyt se taas toimii, oli mennyt kampiakselin asentotunnistimen ja toisen samanlaisen liitimen kanssa vaan vähän johdot ristiin. Laturi taitaa olla sökö kun lataa vaatimatonta 17V ja laakeri ääntää. Seuraavaksi päästään automaattilaatikon sähköjen kimppuun. ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
TeamEetu: Lähtihän se! ![]()
__________________
Tanner RMX LS2 Jeep CJ7 V8 |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Jonkin verran on saksan pasi tehnyt turhia johtoja tohon klonksvaageniin. Toinen erikoin asia oli teippiliitokset johtosarjassa.
Parissa kohtaa yhteen isoon johtoon oli laitettu pienellä holkilla kahdesta kolmeen pientä hitupiuhaa nippuun ja teipillä surrattu läjään. Mitäköhän mahtaa tapahtua jos se ison johdon sulakkeelle jos se pieni johto menee oikosulkuun.. ei se taida ensimmäisenä olla periksi antamassa. en ihmettele jos noissa autoissa on sähkövikoja tai sähköpaloja. |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Muistakaa, että nämä autot on rakennettu VOITON maksimoimiseksi --> liitin OLISI OLLUT liian kallis investointi. Johtohan on "sidottu" johtosarjan sisälle, joten "riskinarvoinen" säästökohde... Lainaus:
![]() OT: Kattelin jotta VR6:n motti --> paljonko ajettu, koska n. 200-250tkm ajetussa mosassa tuo kettinhässäkkä on sen verran venähtäny, jotta tarvii "huoltotoimenpiteitä" (aiheuttaa pätkimistä kierroksilla ja antaa vikakoodin kampiakselin asentotunnistimelta JA ilmamassamittarista!). Joten SUOSITTELEN huoltoa ENNEN kasaamista kokonaisuudessaan! ![]()
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Paratiisi Offi 2009 15.-17.5.2009 | oska80 | Tapahtumat | 201 | 15.06.2009 22:15 |
Spider man 4 | SL | Chit-Chat | 1 | 08.08.2007 13:39 |
SPIDER | Moose | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.06.2004 14:54 |
Yellow Spider -video | offroadjouni | Linkit | 0 | 04.03.2004 11:29 |
Spider-Man | mikk0 | Movies | 0 | 02.09.2002 22:37 |