![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
no edessähän ne ei sitten tietenkään sopineet olemaan sitten millään.helmapalkit oli liian pitkät näille renkaille sekä edessä että takana.hiukan kun käänsi renkaita niin toppasi nappulat samantien.kaarilevikkeet piti repiä pois ja leikata noinkutakuinkin niitten ääriviivoja myöten pois peltiä.todennäköisesti vanteitten ja navan väliin joutuu laittamaan jonkunlaiset spacerit lisäksi.koko noissa renkaissa on 38,5x14,5x15 ja ovat 10 tuuman vanteilla.offsetistä en ole varma.40 euron puukkosaha oli erittäin hyvä kampe kun leikkasi noita helmapalkkeja paikallaan ollessa.lokasuojiin oli parempi käyttää paineilma pistosahaa kun oli puukkosahan hampaat turhan julmat.oli sääli leikata noita suojia kun olivat niin terveet.varmasti lähes ruosteettomimmat osat autossa konepellin lisäksi
|
#2
|
||||
|
||||
![]() sisälokarit oli niin jytyä tavaraa ettei niistä olisi olisi saanut mitenkään hakkaamalla asiallisia.leikkasin ne sitten sitä myöten pois että ne on nyt poikki kutakuinkin korkeimmasta kohtaa.siitä onkin helppoa hitsata ulospäin jatkoa kun on niin tervettä ja paksua peltiä.... |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Hyvähyvä, lisää HJ:ta vaan tänne keskipohjanmaanseudulle ni saan myydä oman reuhkan osina teille...
![]()
__________________
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
#4
|
||||
|
||||
![]() tuossa sivusta kuva ja ainakin äkkiä näyttää ettei mitään ongelmaa tilan suhteen.renkaat sopii käntymään oikein hyvin mitä nyt sinne lehtijousiin yrittää ottaa mutta kai se ongelmaa asettunee niillä spacereilla vai mitkä ne oli.illalla käytiin hiukan ruopimassakin eikä se kyllä ihmeellistä ääntä pitänyt ellei napsumista nivelissä oteta huomioon.takalevikkeet täytyy ottaa pois myöhemmässä vaiheessa kunhan saa mankeloitua sinne sisälokarit ja muitakin peltiprofiileita niin teen muutokset sitten samalla.hitsauskonekin varmaan täytyy ostaa jossain tässä välissä niin ei tartte koko aikaa kinuta lainaan joltain jotakin |
#5
|
||||
|
||||
![]() ja tässä näemme esimerkillisesti ettei tuosta isostakaan rengaskoosta ole mitään hyötyä kun loppuu sekä joustovarat että myöskin lukot!!!! ei tällä itseasiassa pääse minnekään pahoihin paikkoihin tällaisenaan.renkaat tuntui kyllä ihan suht mukavilta kaikin puolin ja varmasti paranee paljon kun saa säädettyä auraukset kohdilleen.en uskalla edes ajatella mitä mahtaavat tällä hetkellä olla. sen verran rengasmuutos vaikutti että kun ajaa mittarin mukaan 70 niin todellinen vauhti on noin 86 km/h. montulla mäkiin ajellessa kakkos vaihteella ei ole tehon puutetta ja jaksaa mennä kyllä oikeinkin hyvin mutta kolmonen on jo liian pitkä taikka enhän sitä edes päässyt tuolla kokeilemaankaan vielä.mutta jakolaatikon välitys olisi kyllä ihan kannattava juttu jossain vaiheessa.sen verran kovasti se kuitenkin kulkee ykköselläkin vaikka on varmaan nopeampiakin. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
#8
|
||||
|
||||
![]()
koittanut edes jotain saada taas tehtyä.vieläkään hitsauskonetta niin täytynyt käydä toisella puolella suomea värkkäämässä jotain.samalla sitten hiukan sisäänajellut renkaita ja poikien kanssa revitellyt
![]() eipä sinne juukaankaan tullut mentyä katselemaan joten velipoijjan luona sitten sepiteltiin jotain.öljyjä vaihdeltu ja koria koitettu väliaikaisesti kiinnittää rungolle kun irti takapäästä jokakohtaa.paukuttanut niin että hirvittänyt milloin ikkunat tippuu alas ..ohjaustehostaja rupesi sylkemään öljyjä pihalle muttei vielä aivan varmaa mistä.öljyn lisäyksen jälkeen näytti ettei se enää olisi tiputtanut mutta kyllä se näkyy vuotavan..sieltä etupuolelta missä on se lukkorengas ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() levikettä väännetty.hiukan isotöinen homma mutta halutti alkuperäisen kaltainen.alunperin levitti 4 senttiä ja nyt 8.pitänee laittaa vielä lisukkeeksi hiukka roiskeläppäkumia.sen verran tuli mittavirhettä että ihan pikkuisen oli ottanut edestä äärijoustossa...lekaa annettu sen jälkeen.saa nähdä kuinka sitten kun laittaa spacerit.nyt kun ei sovi kääntymään tarpeeksi |
#10
|
||||
|
||||
![]() tuossa laitettuna hiukan pohjamaalia jo päälle |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
voiko olla totta ? | 4x4opel | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.10.2007 22:13 |
Liian hyvää ollakseen totta. | L-200 | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 17.10.2004 09:00 |
Unelmista totta | Humu | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 14.01.2004 21:12 |
Totta vai tarua? | MIC4-90 | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 13.01.2004 02:15 |
Astrologia on totta! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 15:58 |