![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Lainaus:
kyllähän tuo hyvin liikku ennenku otin ton putistimen irti
__________________
2X suzuki sj410 -83 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Eilen käännettiin suitsa toisinpän nii pääsee jatkamaan hitsailuja. Aika hyvän näkönen tuo helma, tollanen muodoton paskaläjä
Joo mutta piti eilen illalla vielä rälläköidä tuo kulma pois ennen ku maltto lähteä kotia Mutta pitää tästä lähteä hitsaileen että valmistuu edes joskus
__________________
2X suzuki sj410 -83 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Jotku ovat muistaakseni myös saaneet katsastettua offroadtarvikkeen kaupittelemaa kierrejousisarjaa, joka vaikuttaisi kyllä ihan hyvältä vaihtoehdolta jos nyt alkaisin kierrejousitusta suzukiin miettimään...
__________________
-Pauli- |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Kiitoksia Palexille informaatiosta... nyt vasta rupeen vakavissani harkitteen tota kierrejousitusta
Otin tosta taka akselilta tolle "venttiilille" tulevan jarruletkun irti mutta ei ollu vaikutusta. luultavasti toinen jarru sylinteri jumissa, täytyy avata ja kattoo
__________________
2X suzuki sj410 -83 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Pelti hommia tullu tallilla tehtyä eli taka kaaren ja taka kulman saanu hitsailtua. Alkaa pikkuhiljaa jo näyttämään autolta
Seuraavaks pitäs helmapalkkia ja apparin lattia ruveta työstämään
__________________
2X suzuki sj410 -83 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Veli Pääsi intistä lomille ja ruvettiin hyökättiin sen kanssa rengas ongelman kimppuun. Ensin piti saada kumit pois vanteelta ja lainattiin Mapelta tota naftalla toimivaa rengas konetta eli pullamersua
.Nuo vanteet on uaz:n vakio peltivanteet ja niissä oli keskiöt pistehitsattu kiinni ulkokehiin (venäläinen ratkasu)
__________________
2X suzuki sj410 -83 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Ensin tehtiin yks rototyyppi ja ruvettiin poraan pistehitsejä auki mutta ensin piti jatkaa pylväsporakonetta että mahtu poraan vannetta. Porauksen jälkeen piti vaan parikertaa paukauttaa lekalla niin lähti keskiö irti
. Sitte pyöräytettiin keskiöt toisinpäin ja suoristettiin tossa susukin navassa(heittoa n. 1mm) ja sitte hitsaus vanhoista piste hitsin kohista ja vanteen takapuolelle pari saumaa
__________________
2X suzuki sj410 -83 Viimeksi muokannut Tuoppo : 09.08.2009 23:48 |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Sitte pari kuvaa käännetystä vanteesta. Tuo käännetty vanne mahtuu kääntymään Niin ko vakio rengas ilman että ottaa jouseen
Näyttää muuten ihan bj:n orkkis vanteelta ku on kiinni .Tehtiin muille vanteille sama homma ja kaikille hiekkapuhallus ja pohjamaalaus.
__________________
2X suzuki sj410 -83 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| melkonen kolari? törmäys kirkon kattoon autolla. | toyota4x4 | Chit-Chat | 12 | 29.01.2009 10:13 |
| M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |