![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() lesti[QUOTE=LaaLaa;580842]Olen netissä joskus piirrustukset nähnyt. En vaan muista yhtään että missä. googlella kannattaa kokella. Lestejä pystyisi ehkä teettämään ammattikouluilla?[/QUOTE mitähän tollanen lesti sais maksaa jos jyrsin tollasia ?
Viimeksi muokannut HaKu : 06.08.2009 10:19 Perustelu: krjotus vire |
|
||||
|
||||
![]()
Laitetaas näin päin, että mitä se maksaisi, jos lestejä tekisit esim 33,6, 42,4 ja 48,3mm OD putkille?
Saisko lestiin 4 tai 6 kulmaista keskireikää ja paljon sellainen maksaisi lisää? Jos tuollaisia saa satasella niin varmasti kauppa käy. |
|
|||
|
|||
![]() lestiLainaus:
jään nyt lomalle ja Juukan kisaan ensiviikolla ,mutta sitten tuumaillaan lisää. mulla on hydrauli lestejä itellä joten niistä saan mallin. onko tollane lesti jotain muuta rautaa kuin tavallista ? vai karkaistu ? varmaan tollaseen rahaan sellasia tekee , harrastushan tämä on mulle |
|
|||
|
|||
![]()
millanen säde lestille ?
|
|
|||
|
|||
![]()
Yleisesti ottaen R=3x putken halk. En ole ainakaan törmännyt tiukempiin ja säännöt ei ainakaan salli pienempää ärrää..
|
|
||||
|
||||
![]()
Tuollainen tuli kun vei ammattikouluun melkein 20kg rautaa
![]() 48,3mm putkelle , halkasija joku vajaa 300mm. |
|
||||
|
||||
![]()
elikkäs tollanen siitä jampelin taivuttimesta tuli!
ja 48,3 ja 2,6 ainetta saumattomana. hiekkaa täynnä niin rypytty ton verran! ja pitihän sinne katolle tehdä kans yks loiva taitos keskelle sanokaas ny meneekö tällänen suunnistuksen sääntöihin? |
|
||||
|
||||
![]()
Tuossa lestissä on vähän turhan pieni halkaisija, mutta taipuiskohan 3.2 mm seinämällä oleva putki paremmin??
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jos/kun minä olen katsastamassa niin ei kelpaa katsastuksessa, mutta minähän olenkin kusipääkatsastaja, ![]() Toivottavasti toisetkaan ei hyväksy ryppymutkia. |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=bemaripoju;584186]elikkäs tollanen siitä jampelin taivuttimesta tuli!
liuku vastine on ihan liian kaukana lestistä. siirrä toi liuku vastine lestiin kiini. eli kun lähet taivuttaa lestin ja vastineen pitäs olla kiini toisissaan muodostaen pyöreen reijän. ja kato ettei putki lähe luistaa lestissä. ton kokosella lestillä 2,6mm seinämä putki pitäs mennä ihan leikiten siistille mutkalle ilman mitään hiekka leikkejä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
o: putkentaivutin | fedi | O/M/V Muut | 0 | 21.03.2008 18:53 |
Putkentaivutin haussa | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 02.12.2006 11:49 |
Putkentaivutin | SoSo | Chit-Chat | 6 | 21.07.2006 04:54 |
Putkentaivutin..taas.. | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 02.06.2006 09:18 | |