![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Mites tuolla muuten käytännössä sinne ns. näytille saa autonsa viedä? Tarviiko ennalta varata paikka?
|
|
|
||||
|
||||
|
Ei tarvii, mut mä varasin offiporukalle 30 paikkaa, niin et silleen... Periaatteessa ei tarvii siis varata, mut aattelin et saadaan samaan riviin...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
|||
|
|||
|
tojo oli oikein tunkattu ilmaan
|
|
|
||||
|
||||
|
Tulipa käytyä ja olihan siellä porukkaa ja komeeta kalustoa
|
|
|
||||
|
||||
|
BJV-8:n kyydissa olin....... enimmäkseen rompetorilla pyörin ja tarttui sieltä jotain heräteostoksiakin mukaan
|
|
|
||||
|
||||
|
Polaralla tuli käytyä ja kattelin että mukavasti oli offipalstaki porukkaa paikalla.. piti lähteä siinä vaiheessa himaan ku alkoi kelitilanne näyttää aika epävakaiselta eikä oikein oo kokemusta mitä se tekee tommoselle ameriikan ihmeelle ku ukkoskuuro sataa suoraan skuupista koneeseen..
|
|
|
||||
|
||||
???Lainaus:
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Harmittaa, kun se juttutuokio jäi kesken. Sä häippäsit si johkiin....
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ja ostin vaan tube notcherin ja ohjausiskarin, aina sortuu noihin heräteostoksiin....... Viimeksi muokannut Jeeper : 02.08.2009 19:49 |
|
|
||||
|
||||
Juu
Niimpä oli
![]() Misäs sää pyörit, kun et moikkaan tullu naamatusten?
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Misäpäin Oripäätä??? Krapurannassa tulee oleiltua aikas paljon....
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: HJ-45 pick up -80 | arska4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 15.05.2008 19:58 |
| O:Suzuki carry pick up tai Daihatsu hi jet pick up | hena | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 14.02.2008 19:56 |
| M: HJ 60 -83 pick up | O/M/V Muut | 1 | 20.06.2005 10:35 | |
| "Pick up" HJ | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.05.2005 19:36 | |
| Nick:in kirjoitusasu? | Rabarberg | Chit-Chat | 2 | 02.02.2005 09:23 |