![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() :D
![]() KAikki joukolla mukaan...!!! ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() Pitäisköhän sitä...
Saattaishan sitä lähteä äfjiitä ulkoiluttamaan, Jos ilmat sallii
|
|
||||
|
||||
![]()
Ilman muuta, kun matkakaan ei oo pitkä...
Jos saan jonkun ajaan ton mun läjänkin sinne, niin ois hyvä. Ite tuun tosiaan meselillä. Suunniteltu sisäänmeno on klo 07:00 aamulla, ja takariviin....
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() Forssaan!
Mitäs jouko siitä tykkää??
Mitäs tuolla takarivillä tarkoitit? Sisään tulon vastakkainen suora vai? t.Ismo Ämmä
|
||||
|
||||
![]()
Sitä niinkun meinasin... aattelin ajaa ton mesen samaan riviin, mut se kun ei oo maastokelponen...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Forssaan!Lainaus:
Täält ala suomest tosin menee hetki enen kun ollaan siel mut koitetaan herätä ajoissa. t.Ismo Ämmä
|
||||
|
||||
![]()
joo täytys yrittää tulla jos saa huomen perän vaihdettuu läjään!
|
|
||||
|
||||
![]()
Elikkä koittakaas kaikki valua klo 07.00 alueelle. ja autot kun tullaan portista siälle niin siitä katsoen etu oikealle, eli takasuoran jokioisten puoleiseen päähän. sinne on alustavasti suunniteltu ja sovittu paikka.
Jos vaikeuksia löytää: O4O 5O85665 tai O5OO 11O11O |
|
||||
|
||||
![]() Alustavasti
Nyt on tulossa reilu parikymmentä maasturi, saadaan komee rivi aikaseksi... Jos tosiaan vaikee löytää, tai ymmärtää, niin kilauttaa Rolpatille, tai mulle, niin neuvotaan.
|
||||
|
||||
![]() Hyvin menee!
Meitin rivissä on jo 3 autoo, kaikki mukaan... Jos ongelmia, kysykää...
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: HJ-45 pick up -80 | arska4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 15.05.2008 19:58 |
O:Suzuki carry pick up tai Daihatsu hi jet pick up | hena | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 14.02.2008 19:56 |
M: HJ 60 -83 pick up | O/M/V Muut | 1 | 20.06.2005 10:35 | |
"Pick up" HJ | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.05.2005 19:36 | |
Nick:in kirjoitusasu? | Rabarberg | Chit-Chat | 2 | 02.02.2005 09:23 |