![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Jumaliste. Kaikkea ei voi osata kun ei tajuu. Mut aikansa kun hosuu niin kai se sit joskus osuu. Näkyykö nyt muuten noi kuvat????
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Mites toi valojen sijoitus pelaa, tuliko sisävalot samalla?
Jos mitoitat hyvän kiinnitysraudan satuloille niin mulle ja lasselle varmaan vois polttaa samanlaiset. Meinaatko että vielä kannattaa entisöidä ruosteisia satuloita kun biltemasta sais uusiakin? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mulla on jo muutama kiinnitysrauta malli valmiina, polttelin niitä tuolla entisessä työpaikassa. En tiedä kannattaako noi nyt sit entisöidä, mut sain ne ilmasiks ja aattelin kokeilla korjata. Jos ei onnistu, niin sit tulee uudet satulat. |
|
||||
|
||||
![]()
taitaa muistaakseni olla semmonen mutta, noitten volvon satuloiden kans et tuo hilun/läjän levy on liian paksu tuolle satulalle.
|
||||
|
||||
![]()
Hähää!!! ei pitäisi olla. Laalaa on kuulemma sen mittaillut, ja siltä mä sain noihin vinkin.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jos jonetzu tosiaan kinpolttelet noita kiinnitysrautoja niin voisin kanssa kelpuuttaa yhdet itselleni. |
|
||||
|
||||
![]()
Jeps.
Ette muuten ikinä arvaa mistä tämänkin viestin kirjoitan. No, tietenkin Roomasta ja tuossa nenän edessä komeilee joku Colosseum. Mutta nyt asiaan. Projekti on taasen harpannut pienen askeleen eteenpäin. G-69 muokkasi minulle toyotan ja volvon laatikoiden kytkinkopat yhteen ja ne on nyt hitsarilla hitsattavana. Kiitos siitä G-69:lle Kuvia tulee sitten, kun saan kopan hitsarilta. |
|
||||
|
||||
![]()
Projekti ottaa ensiviikolla suuremman harppauksen etiäpäin, sillä kaveri lupasi alkaa tehdä sitä mulle. Toimin niin sanottuna "työnjohtajana", ainakin omastamielestä
![]() Ei oma aika vaan tunnu riittävän ehkes päivätöiden valmiiksi saamiseen. Kuvia tulee sitä mukaa, kun saadaan jotakin aikaiseksi. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tuli sitten käytyä taasen ostoksilla.
Tuollaisen kasan sain aikaan ja samalla tilasin jo takavinssin ja narut molempiin vinsseihin. Tuossa on kaikki laakerit, tiivisteet, kannenpultit, jakopään osat ja vesipumppu koneeseen. Sit siin on Ladan kytkinpääsylinteri, josta olisi tarkoitus rakentaa se hyd.käsijarru. Sekä uusi releboxi räikkä Warniin. Huomenna lähdetään Mikjuksen kanssa SLCK ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
suikka Off road Pick up | sami.k | Maasturiprojektit | 103 | 13.03.2012 19:11 |
Suikka tuli!projekti... | jallu80 | Maasturiprojektit | 76 | 02.05.2011 13:24 |
Ikuisuus Suikka-Projekti | Palde | Maasturiprojektit | 19 | 29.12.2007 18:51 |
MYYTY: Projekti Suikka SJ-410 | Nerd-O | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 04.09.2006 18:31 |
Uaz asiaa taasen | Calmari | Chit-Chat | 2 | 04.03.2006 21:12 |