![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() eikö ole kattokaiteita?en tiedä onko kaikissa runnereissa,luulen niin.jos löytyy kattokaiteet niin niihin on helppo laittaa väliin poikittain neliöprofiili putket,itsellä mustaakseni kokoa 25*40mm rst.kiinnitys kaiteisiin stauffeilla(hydr putki kiinnike).eri kylläkään uskalla mitään painavaa laitella katolle mutta valot on just passelit ja ne mullekkin tulee syksymmällä.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Niihin tosiaan saa kinnitettyä tarviketelinettä yms.
|
||||
|
||||
![]()
Laita tohon safari kattoteline läpipulttauksella
![]()
|
||||
|
||||
![]() 4Runner
|
|||
|
|||
![]() Kyselyä 4 Runnerista
Morjesta. Kyselisin että mulla on itellä tommonen 90-luvun runneri. Niin mistä niihin löytyis edullisesti korin/alustan korotus sarjoja?
|
|
||||
|
||||
![]()
nosta nyt ekaa alustaa.. jos ett meinaa ihan barbi maasturia tehä niinkuin topicin aloittaneena..ja tekijänä en haluais jälkeä nähdä lähempää
maalaus suhteellista..etuloksuiss valuu usein nyybiille ![]() mulla polon jouset orkkis takajousien sisällä,ja edessä kirrattu sauvoja.. ja jos en myy koht pokemon maasturia niin sorvaan palikat korin korotukseen.. jos haluat semmoset ota yhteytt YV..korkeus sen mukaan mitä haluat itse teen 50mm jos tulee..material musta nylon
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! Viimeksi muokannut Heegi : 23.09.2009 04:38 |
|
||||
|
||||
![]()
Nostaakos nuo poloisen jouset perää yhtään?
Joltain jenkkipalstalta luin että vakio hdj80:n jouset korottaa runneria 2". Ja käy suoraan paikalleen. Eteen tuli hommattua jo 1" sdori palikat. Pitäis vaan jaksaa joku päivä asentaa alle ![]() Lisä valotkin etenee....