![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() No mä justiinsa ostin putkentaivuttimen ja pitäis ittelle kaaret tehdä XJ:hin, jos saat jostain rautaa ja sulla itelläs olis edes vähän aikaa jeesata niin saattaisin harkita jotain kötöstelyä. Löytyy siis putkentaivutin, kemppi ja (huono) puikkokone. ..ja rälläkällä & pylväsporakoneella saa paljon aikaiseksi ![]() Ittelle oon tehny puskurit XJ:hin eteen ja taakse, tosin etupää on vielä vähän vaiheessa ja varmaan tulee vielä muuttumaan. Mulla on vielä 3vkoa kesälomaa jäljellä mitkä aattelin viettää stadissa ja pitäisi toi oma auto saada silloin tehtyä. Muutto uuteen kämppään tosin vähän haittaa harrastasta.. mut siinä samalla tietysti vois ehkä tuollaista tehdä sopivaa korvausta vastaan. Säävarauksella sitten, talli on mallia "mutsin pihalle joutuu mennä duunaamaan ja vituttaa jos sataa". Ilmottele privana jos kiinnostaa niin voisi soitella ens vko:n alkupuolella ni katotaan josko jotain keksitään.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vihdoinkin ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Jep
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan HJ 61 Puskuri yms... | a_autoilija | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 14.10.2008 15:56 |
M: TJ Jeeppiin puskuri, kylkiputket, yms. | mipu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 26.11.2006 21:31 |
TV 2 9.12 klo 19, puskuri special | veejii | Chit-Chat | 11 | 16.12.2005 18:56 |
puskuri | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.05.2005 19:32 | |
Puskuri TV2 24.4.03 | KTM | Yleiset | 2 | 25.04.2003 21:15 |