Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.07.2009, 15:08
joker:n Avatar
joker joker ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.04
Sijainti: Kuortane, Finland.
Viestit: 1.785
Perusasetus

Britti porukkaa. Jaa oli näköjään pitkään kestänyt saara Suikka Ladogan kisa mailta suomeen.Käytiin noitten juttusissa kun tojotan romurautaa myytiin leirissä

  #2  
Vanha 21.07.2009, 16:36
apiaani:n Avatar
apiaani apiaani ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 01.01.07
Sijainti: Panelia
Viestit: 940
Perusasetus

sama peli siis maanantainakin. näin bussista vilaukselta ton.
  #3  
Vanha 21.07.2009, 20:40
FunJam:n Avatar
FunJam FunJam ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 01.11.07
Sijainti: vantaa, Finland.
Viestit: 812
Perusasetus

on majaillut aika ahkeraan 3. linjalla touko-kesäkuussa, uskoisin. Toi SORC takaluukussa johtaa skotteihin, mutta noilla nurkilla pyöri toukokuussa pirustaas muutenkin ton kilpisiä rumia (ei offi) autoja. Oisko jonkin sortin invaasio kyseessä.
__________________
Horsepower and Drag Racing
www.facebook.com/FunJamRacing

Ajoneuvojen loppukäyttäjä..

Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi
Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti.
HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa)
Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa)
Lehmä: Trailduster -76

Exiä
C306:Kuorkkikrossivoittaja
Protector: Avoläjä
TuninkiBertta: -80
Pätkis: pätkäpatrolli -82
Urbo HJ
Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero
Esory
  #4  
Vanha 26.07.2009, 21:04
sami.k:n Avatar
sami.k sami.k ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 04.12.07
Sijainti: Kuru
Viestit: 804
Perusasetus

musta, korkea risukeula hilux bongattu tänään ylöjärvellä. ainakin 35 tuumaset pyörät ym...palstalaisia?
  #5  
Vanha 27.07.2009, 14:57
apiaani:n Avatar
apiaani apiaani ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 01.01.07
Sijainti: Panelia
Viestit: 940
Perusasetus

Raumalla bongattu musta kovakattoinen uakkeri, en huomannu kattoa oliko suomalaiset kilvet. Onko tietoa kyseisestä kamppeesta?
  #6  
Vanha 27.07.2009, 17:00
Olkku:n Avatar
Olkku Olkku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 22.03.06
Sijainti: Vermuntila Rauma Finland.
Viestit: 1.900
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja apiaani Näytä viesti
Raumalla bongattu musta kovakattoinen uakkeri, en huomannu kattoa oliko suomalaiset kilvet. Onko tietoa kyseisestä kamppeesta?
X2
__________________
RASOR
Rauman Seudun OffRoad ry
Vain kääpiöt madaltavat autojaan...
  #7  
Vanha 27.07.2009, 21:13
J-T J-T ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.09.05
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 1.294
Perusasetus

Kenenkäs matta vihree hiluxi seiso tänään Vaasan Prisman pihassa klo 13 aikaan?Oli 33" hankookkia aluvanteella,lisäpitkät keulalla ja levikettä mutta oli perkele vieny mun vakio parkkipaikan nii piti ajaa laina-auto viereiseen ruutuun
Viestiketju on lukittu

Luokat
bongauksia


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA tapsa4x4 Chit-Chat 71 01.10.2013 20:05
bongauksia Chit-Chat 6 06.11.2005 17:46


Sivu luotu: 05:48 (GMT +2).