![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Britti porukkaa. Jaa oli näköjään pitkään kestänyt saara Suikka Ladogan kisa mailta suomeen.Käytiin noitten juttusissa kun tojotan romurautaa myytiin leirissä
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
sama peli siis maanantainakin. näin bussista vilaukselta ton.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
on majaillut aika ahkeraan 3. linjalla touko-kesäkuussa, uskoisin. Toi SORC takaluukussa johtaa skotteihin, mutta noilla nurkilla pyöri toukokuussa pirustaas muutenkin ton kilpisiä rumia (ei offi) autoja. Oisko jonkin sortin invaasio kyseessä.
__________________
Horsepower and Drag Racing www.facebook.com/FunJamRacing Ajoneuvojen loppukäyttäjä.. Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti. HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa) Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa) Lehmä: Trailduster -76 Exiä C306:Kuorkkikrossivoittaja Protector: Avoläjä TuninkiBertta: -80 Pätkis: pätkäpatrolli -82 Urbo HJ Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero Esory |
|
#4
|
||||
|
||||
|
musta, korkea risukeula hilux bongattu tänään ylöjärvellä. ainakin 35 tuumaset pyörät ym...palstalaisia?
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Raumalla bongattu musta kovakattoinen uakkeri, en huomannu kattoa oliko suomalaiset kilvet. Onko tietoa kyseisestä kamppeesta?
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
X2
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Kenenkäs matta vihree hiluxi seiso tänään Vaasan Prisman pihassa klo 13 aikaan?Oli 33" hankookkia aluvanteella,lisäpitkät keulalla ja levikettä mutta oli perkele vieny mun vakio parkkipaikan nii piti ajaa laina-auto viereiseen ruutuun
|
![]() |
| Luokat |
| bongauksia |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
| bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 | |