Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.07.2009, 09:19
peLoGo:n Avatar
peLoGo peLoGo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.02.08
Sijainti: Vaasa
Viestit: 104
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
Tourneo on virkavallan piilovalvonta-auto eli vimpanpäälle kamerat ja nopeusvalvontalaitteet. Siis kameravalvontaa jota voidaan siirrellä sinne missä porukka sitä vähiten odottaa Hyviä kuvia eikä maksa paljoo
Joo, ajelin tommoseen joskus viikolla, kolmenaikaan aamuyöllä rullailin käytännössä tyhjäkäynnillä tyhjällä tiellä ja räpsähti sitten.. Voin kertoa että olis tehny mieli käydä kääntämässä katolleen koko paska, ketähän huima 17km/h ylitys keskellä yötä tyhjällä tiellä haittasi.. Kaveri lohdutti että "kallis passikuva" mutta eihän ne edes näytä kuvaa jos ei kiistä :/

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vitarasta yleensä? Jouni_S Tekniikka & Jutustelu 17 13.09.2012 20:32
O. Patroliin omatekele riski etu/takapuskuri VonLeka O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 26.07.2006 16:01
O: wanha riski auto, Cedric/Crown/Cressida VonLeka O/M/V Ajoneuvot 0 18.04.2006 19:44
Onko Gustafsson syyllinen? Lars This And That 27 07.10.2005 13:26


Sivu luotu: 18:11 (GMT +2).