![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
joo oli siinä kans vähä kiire. olin hätäsesti vain vaasasta mopoa hakemas..
|
||||
|
||||
|
Bongattu (käyttäjä) RJ70 autoineen Raahen Halpa-Hallin pihalta tällä viikolla. Luurailin sieltä patroolin takaa ja kuuntelin sun starttausyrityksiä
Meinasin tulla jututtaan, mutta rupes ujostuttaan.
|
||||
|
||||
|
no mitä nyt välillä vähän pentiksi suttaa...
|
|
|
||||
|
||||
|
J-T bongattu eilen iltapäivällä cruiserilla vähiksessä,kova kiire oli jonnekin ja näytti perällä olevan uudet renkaatkin
|
|
|
||||
|
||||
|
Vilkutin & huoneistokeskus-hiluksi bongattu muutamia päiviä sitten komeen kuormalavapinon kanssa. Pysyköhän pystyssä
Oli hiukka vaikutteita otettu eteläameriikkalaisesta rehukuormasta
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
|
|||
|
|||
|
Joo vähän meinas olla mut olin minuutilleen ajoissa määränpäässä!Ja ne oli mun talvirenkaat kyydissä jäivät härmään ja mä jatkoin jeppikseen
|
|
|
||||
|
||||
|
kuorma pysy kasassa kyllä, mutta ei paljoo tarvinnu kantata mutkaan.
Kuormaa oli vaa´an mukaan 490kg. 200litran öljytynnyri piti änkee lavalle kanssa mutta eihä se enää sopinu. Ois päästy jo lähelle maksimi kantavuuksia.
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Joku oli tiistaina katsastamassa Trooperia Kouvolan alakyläntiellä, ainakakin rekvisiitta oli metsään päin kallellaan. |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
eli kumpaan suuntaan ajoin.Prismaa kohti vai pois?
|
|
|
||||
|
||||
|
3.7 Kaustisilla harmaa pätkäpatukka 33" ? Samana iltana Kalajoella ABC vihree Pajero pitkän mallinen. Viikolla Utsjoella punanaine UAZ erottu hyvin massasta. Inarissa laivalaituriin hurautti Mäyräkoira lapsi apparina. Saariselällä hopee joku lantikka (tarjos muuten löylyt saunassa ja kylmää olutta) reilu heppu tuntui olevan
oli jostain Venäjän reissulta justiin kuulemma tullut ?? ja erinäinen määrä muita maastureita. Niin ja Rovaniemi - Ranua välillä tuli aika haipakka punainen Suzuki jossa oli aksilat tippunut väärälle puolelle jousia kai vauhrista johtuva homma
|
|
|
||||
|
||||
???
Tänään lauantaina tuli valtatie 9, Loimaan kohalla vastaan vihree pakumallin BJ-75, ja käsikin nousi. Alla oli isoo karkeeta kummia, ja muutenkin autoa oli ehostettu... Kuka tunnustaapi???
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
|||
|
|||
|
Jaren Willyster bongattu Kangasalan montulla tänään.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Oltiin itse Siwan pihassa autolla juuri lähdössä, joten voipi mennä ihan syystä ohi huomaaminen. |
![]() |
| Luokat |
| bongauksia |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
| bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 | |