![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Juu
Ootkos varma että laitoit oikean painelaakerin jalan. Niisson ainakin pituudessa eroa. Esim. jos laitat kolmikyntisen asetelman ja sitten lehtijousitetun asetelman painelaakerin jalkoineen niin taatusti on mitta virhettä kerrakseen ja kantaa ja luistaa niin hiivatusti. Toisisin päin (lehtijousitettu asetelma ja kolmikyntisen painelaakerin jalka) taas kytkin ei tule sanomaan mitään kun ei painelaakeria taho millään ilveellä saada yltämään paineasetelmalle asti. Kytkinlevyissäkin on eroa. Muistaakseni kolmekyntisen asetelman kytkinlevy on paksumpi kuin lehtijousitetun mallin. Sekä lehtijousisen levy on pari milliä halkaisijaltaan isompi. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
nissan sd/ld koneiden pulttijako | weleho | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 03.02.2009 07:50 |
95E säilyvyys ja koneiden varastointi | Ahosensetä | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 27.09.2006 12:48 |
2L ja 2L-T koneiden tiivisteet | Optime | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 14.08.2006 18:24 |
Mersun koneiden painot ? | kesis | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 01.08.2006 10:30 |
BJ-40 kytkimissä/asetelmissa eroja???? | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 20.10.2005 09:55 |