Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 07.07.2009, 21:26
SuurSyömäri:n Avatar
SuurSyömäri SuurSyömäri ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.11.03
Sijainti: Oulu
Viestit: 2.618
Perusasetus

Juu

Ootkos varma että laitoit oikean painelaakerin jalan. Niisson ainakin pituudessa eroa.
Esim. jos laitat kolmikyntisen asetelman ja sitten lehtijousitetun asetelman painelaakerin jalkoineen niin taatusti on mitta virhettä kerrakseen ja kantaa ja luistaa niin hiivatusti.

Toisisin päin (lehtijousitettu asetelma ja kolmikyntisen painelaakerin jalka) taas kytkin ei tule sanomaan mitään kun ei painelaakeria taho millään ilveellä saada yltämään paineasetelmalle asti.

Kytkinlevyissäkin on eroa. Muistaakseni kolmekyntisen asetelman kytkinlevy on paksumpi kuin lehtijousitetun mallin. Sekä lehtijousisen levy on pari milliä halkaisijaltaan isompi.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
nissan sd/ld koneiden pulttijako weleho Tekniikka & Jutustelu 4 03.02.2009 07:50
95E säilyvyys ja koneiden varastointi Ahosensetä Tekniikka & Jutustelu 26 27.09.2006 12:48
2L ja 2L-T koneiden tiivisteet Optime Tekniikka & Jutustelu 2 14.08.2006 18:24
Mersun koneiden painot ? kesis Tekniikka & Jutustelu 9 01.08.2006 10:30
BJ-40 kytkimissä/asetelmissa eroja???? Tekniikka & Jutustelu 16 20.10.2005 09:55


Sivu luotu: 04:15 (GMT +2).