Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.07.2009, 18:48
kares:n Avatar
kares kares ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.09.05
Sijainti: kokemäki, .
Viestit: 2.087
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluevan Näytä viesti
Kuuluisko nyt sit samalla ne portaalit eli heikoimmat osat heivata mäkeen ... kjähkjäh
jotain pitää ohjausvermeille toki tehdä ettei pultit mee poikki enää ,toki painoa tekniikan vaihdon myötä häviää keulalta noin 150kiloo ni sekin varmaan jotain auttaa ja pitää koittaa miten tuo offset vaikuttaa kun irokin vanteissa on kaikki ulos eli koitan noita TSL.liä kun ne on äkkii 5cm pienemmällä offsetillä ,pystyssä ei varmaan pysy senkään vertaa kun raideleveys kapenee (:

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.07.2009, 20:06
MOGGI MOGGI ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 13.05.06
Sijainti: Turku
Viestit: 682
Perusasetus

onk niit pultei menny enempikin poikki ? itel oli kerran päässy löystymään mu onneks huomasin ajoiss.
__________________
Harrastajatason autourheilu on 99.9%:sti rakentamista
-mutta kannattaa sen 0.1%:n edestä-
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.07.2009, 20:35
kares:n Avatar
kares kares ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.09.05
Sijainti: kokemäki, .
Viestit: 2.087
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MOGGI Näytä viesti
onk niit pultei menny enempikin poikki ? itel oli kerran päässy löystymään mu onneks huomasin ajoiss.
Neljännet jo ja kaiken mailman kierrelukkitteita on koitettu mut ei käsitystä miks menee poikki ,ossin lantikastakin taitaa kerran olla löysentynyt mut ei ole poikki menny...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 06.07.2009, 20:53
MOGGI MOGGI ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 13.05.06
Sijainti: Turku
Viestit: 682
Perusasetus

Mulla taitaa olla saman oloisella offseitilla olevat vanteet ? vai onko .. just silleen et 16" menee.
taitaavaan sulla olla tehostimessa liikaa voimaa ja irokeissa älytön pito ja kun rattia kääntää ni joku paikka antautuu..
__________________
Harrastajatason autourheilu on 99.9%:sti rakentamista
-mutta kannattaa sen 0.1%:n edestä-
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.07.2009, 21:00
kares:n Avatar
kares kares ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.09.05
Sijainti: kokemäki, .
Viestit: 2.087
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MOGGI Näytä viesti
Mulla taitaa olla saman oloisella offseitilla olevat vanteet ? vai onko .. just silleen et 16" menee.
taitaavaan sulla olla tehostimessa liikaa voimaa ja irokeissa älytön pito ja kun rattia kääntää ni joku paikka antautuu..
mul on 15" mut samaa luokkaa et ku oulaisis kattelin sun vanteita ,nyt ne katkes ku hampaat irves pidin vaan ratista kii ni naps vaa ja se oli siinä, hj.n koneen tuoma keula paino kyllä varmaan auttaa katkeamista joskos tekniikan vaihdon jälkeen ei napsus niin helposti enäään...
renkaiden pidosta uskallan olla samaa mieltä (; toki kuivalla kaliolla pitoa on missä gummissa vaan...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 07.07.2009, 05:18
santikko:n Avatar
santikko santikko ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 10.08.07
Sijainti: noormarkku,pori.
Viestit: 1.035
Perusasetus

tuleeko nyt sitte sd33?
__________________
rocky projekti odottaa kesää.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 07.07.2009, 06:09
kares:n Avatar
kares kares ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.09.05
Sijainti: kokemäki, .
Viestit: 2.087
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja santikko Näytä viesti
tuleeko nyt sitte sd33?
onkos semmone joku patruunan pannu vai ,ei tule japsi pannua...
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 07.07.2009, 09:16
AxA AxA ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.03.09
Sijainti: Huittinen
Viestit: 38
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kares Näytä viesti
mul on 15" mut samaa luokkaa et ku oulaisis kattelin sun vanteita ,nyt ne katkes ku hampaat irves pidin vaan ratista kii ni naps vaa ja se oli siinä, hj.n koneen tuoma keula paino kyllä varmaan auttaa katkeamista joskos tekniikan vaihdon jälkeen ei napsus niin helposti enäään...
renkaiden pidosta uskallan olla samaa mieltä (; toki kuivalla kaliolla pitoa on missä gummissa vaan...
sattumalta kuvasin sitä hetkee kun mogsun ohjaus meni ja ei tuntunu olevan mitään äkki liikkeitä sillä hetkellä, toisin sanoen näytti siltä että tasasella ajaen meni rikki
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kokemuksia vitarasta Tekniikka & Jutustelu 68 10.04.2013 11:38
Vitarasta yleensä? Jouni_S Tekniikka & Jutustelu 17 13.09.2012 20:32
kysymys automaatti Vitarasta anracing Tekniikka & Jutustelu 2 30.06.2011 10:21
M: Niva "ex-kutunjuusto" kuttu O/M/V Ajoneuvot 0 16.10.2006 20:17
vitarasta? Tekniikka & Jutustelu 3 01.03.2006 18:23


Sivu luotu: 14:40 (GMT +2).