![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tekniikka vaihtoon eli tojon pannu kuubaan ja jotain kevyempää/tehokkaampaa tilalle... Eilen kävin irrottelemassa vähän elimenluovuttajasta uutta sydäntä mogsuun ja siinä ei lukenut toyota missään kohtaa (: ja tänään kelkoin ikimalmin pois keulalta ja mogsu jäi lohduttoman näkösenä odottamaan uutta sydäntään... Nyt ei jää enää muuta tojon osaa kuin ohjaus simpukka, joskos pikku hiljaa ne heikot kohdat häipyis (;
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Kuuluisko nyt sit samalla ne portaalit eli heikoimmat osat heivata mäkeen ... kjähkjäh
Voidaan hakee sit olkun kaa koko romukuorma pois.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
|
#3
|
||||
|
||||
|
jotain pitää ohjausvermeille toki tehdä ettei pultit mee poikki enää ,toki painoa tekniikan vaihdon myötä häviää keulalta noin 150kiloo ni sekin varmaan jotain auttaa ja pitää koittaa miten tuo offset vaikuttaa kun irokin vanteissa on kaikki ulos eli koitan noita TSL.liä kun ne on äkkii 5cm pienemmällä offsetillä ,pystyssä ei varmaan pysy senkään vertaa kun raideleveys kapenee (:
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
onk niit pultei menny enempikin poikki ? itel oli kerran päässy löystymään mu onneks huomasin ajoiss.
__________________
Harrastajatason autourheilu on 99.9%:sti rakentamista -mutta kannattaa sen 0.1%:n edestä- |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Neljännet jo ja kaiken mailman kierrelukkitteita on koitettu mut ei käsitystä miks menee poikki ,ossin lantikastakin taitaa kerran olla löysentynyt mut ei ole poikki menny...
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Mulla taitaa olla saman oloisella offseitilla olevat vanteet ? vai onko .. just silleen et 16" menee.
taitaavaan sulla olla tehostimessa liikaa voimaa ja irokeissa älytön pito ja kun rattia kääntää ni joku paikka antautuu..
__________________
Harrastajatason autourheilu on 99.9%:sti rakentamista -mutta kannattaa sen 0.1%:n edestä- |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
renkaiden pidosta uskallan olla samaa mieltä (; toki kuivalla kaliolla pitoa on missä gummissa vaan... |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kokemuksia vitarasta | Tekniikka & Jutustelu | 68 | 10.04.2013 11:38 | |
| Vitarasta yleensä? | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 13.09.2012 20:32 |
| kysymys automaatti Vitarasta | anracing | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.06.2011 10:21 |
| M: Niva "ex-kutunjuusto" | kuttu | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 16.10.2006 20:17 |
| vitarasta? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.03.2006 18:23 | |