![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kaaret on saatu jo väkästetty loppuun. Etu loksuista tuli otettua siivut pois. Rupes noi pitkät välitykset vituttamaan ja jakolaatikon välitysten tulossa meneekin odotettua kauemmin niin jotain oli tehtävä. Goteborin Hummeri pihaan ja tänään purkamaan. Kun volvosta tarpeeliset osat oli saatu talliin niin patesta akseli osiks. vanha murikka 5.99 välitys ja yksi ristitappi uus murikka 7.55 ja 2ristitappia. huomen etuakselin kasaus loppuun ja testailemaan.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
elikkä se oli noin pienestä kiinni miksi patrolli ei etene/kestä
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
No nyt auto saatu taas näiltä osin ajokuntoiseksi ja välitykset tuntuvat hyviltä eteen päin menee liian kovaa ja pakilla aivanliian hiljaa,tosin isolla puolella saa pakille kyllä riittävästi vauhtia.uudet laatikostot kun saadaan paikoilleen niin päästää jo hiipimään isommillekin soille.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
paljos kokonaisvälitys nyt on? ja kuin pal sitten niillä toisilla laatikoilla?
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Nyt on 58.9 ja uusilla laatikostoilla tulee olemaan 105.7.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
millos kokeillaan itä-suomes??
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Varmaankin RR-09 kun aikaisemminkaan ei luultavasti kerkiä.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Tai jos ensiks kokeilis jossain lähempänä ennen sitä, testireissuks on ehkä hieman pitkä matka...
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Niinhän se Väihkönenkin totes silloin yx vuos, kun lähettiin sen mäyriksel jonka kone naputti rajusti varjo porukkaan Riskiretkelle, et ajetaan se vika sielt ulos
![]() Vika tais tulla ulos vasta kun oltiin kotimatkalla, 3 km lahdesta
__________________
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi. |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#11
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kalusto valmiina Leppävirralle tosin veturi vaihtuu tilavampaan. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Datsun Patrol -82 3.3diesel | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 22.01.2009 11:03 | |
| Myyty: Datsun patrol | MF356 | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 21.03.2008 16:26 |
| M: Datsun Patrol vm:81/VOI POISTAA | Hespa | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 28.02.2008 22:33 |
| M: Datsun Patrol -82 | Patu_Patukka | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 15.12.2007 16:58 |
| M:Datsun patrol MYYTY | tapsa4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 02.09.2006 08:28 |