Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.07.2009, 09:22
Olkku:n Avatar
Olkku Olkku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 22.03.06
Sijainti: Vermuntila Rauma Finland.
Viestit: 1.900
Perusasetus

Mä voi kyllä hakee ton motin kokoelmaani...

__________________
RASOR
Rauman Seudun OffRoad ry
Vain kääpiöt madaltavat autojaan...
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 01.07.2009, 16:26
kares:n Avatar
kares kares ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.09.05
Sijainti: kokemäki, .
Viestit: 2.087
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Olkku Näytä viesti
Mä voi kyllä hakee ton motin kokoelmaani...
Joo toki tuon saa pientä korvausta vastaan hakeakin vaikka täydellisenäkin apulaitteineen ja vaikka ahtohimmeileineenkin ,motista tuskin kannattaa tarjota ennen turunkisoja mitään kun tie vaikka se ihan itse ampuis osan osistaan kuubaan...
Ei se nyt silti hullumaisia paineita tee mutta oikeen kun vedättelee niin paisarista puskee paineen mäjelle muuten se alkaakin olla kisa kunnossa oviputket paikoillaan ,turvatankki koteloitu jne...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.07.2009, 18:35
kares:n Avatar
kares kares ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.09.05
Sijainti: kokemäki, .
Viestit: 2.087
Perusasetus

Tekniikka vaihtoon eli tojon pannu kuubaan ja jotain kevyempää/tehokkaampaa tilalle...
Eilen kävin irrottelemassa vähän elimenluovuttajasta uutta sydäntä mogsuun ja siinä ei lukenut toyota missään kohtaa (:
ja tänään kelkoin ikimalmin pois keulalta ja mogsu jäi lohduttoman näkösenä odottamaan uutta sydäntään...




Nyt ei jää enää muuta tojon osaa kuin ohjaus simpukka, joskos pikku hiljaa ne heikot kohdat häipyis (;
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 06.07.2009, 18:43
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Kuuluisko nyt sit samalla ne portaalit eli heikoimmat osat heivata mäkeen ... kjähkjäh
Voidaan hakee sit olkun kaa koko romukuorma pois.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.07.2009, 18:48
kares:n Avatar
kares kares ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.09.05
Sijainti: kokemäki, .
Viestit: 2.087
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluevan Näytä viesti
Kuuluisko nyt sit samalla ne portaalit eli heikoimmat osat heivata mäkeen ... kjähkjäh
jotain pitää ohjausvermeille toki tehdä ettei pultit mee poikki enää ,toki painoa tekniikan vaihdon myötä häviää keulalta noin 150kiloo ni sekin varmaan jotain auttaa ja pitää koittaa miten tuo offset vaikuttaa kun irokin vanteissa on kaikki ulos eli koitan noita TSL.liä kun ne on äkkii 5cm pienemmällä offsetillä ,pystyssä ei varmaan pysy senkään vertaa kun raideleveys kapenee (:
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.07.2009, 20:06
MOGGI MOGGI ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 13.05.06
Sijainti: Turku
Viestit: 682
Perusasetus

onk niit pultei menny enempikin poikki ? itel oli kerran päässy löystymään mu onneks huomasin ajoiss.
__________________
Harrastajatason autourheilu on 99.9%:sti rakentamista
-mutta kannattaa sen 0.1%:n edestä-
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.07.2009, 20:35
kares:n Avatar
kares kares ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.09.05
Sijainti: kokemäki, .
Viestit: 2.087
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MOGGI Näytä viesti
onk niit pultei menny enempikin poikki ? itel oli kerran päässy löystymään mu onneks huomasin ajoiss.
Neljännet jo ja kaiken mailman kierrelukkitteita on koitettu mut ei käsitystä miks menee poikki ,ossin lantikastakin taitaa kerran olla löysentynyt mut ei ole poikki menny...
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kokemuksia vitarasta Tekniikka & Jutustelu 68 10.04.2013 11:38
Vitarasta yleensä? Jouni_S Tekniikka & Jutustelu 17 13.09.2012 20:32
kysymys automaatti Vitarasta anracing Tekniikka & Jutustelu 2 30.06.2011 10:21
M: Niva "ex-kutunjuusto" kuttu O/M/V Ajoneuvot 0 16.10.2006 20:17
vitarasta? Tekniikka & Jutustelu 3 01.03.2006 18:23


Sivu luotu: 03:21 (GMT +2).