![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Latvalan ulosajo, löin vetoa että ei pääse kisan loppuun asti ja eihän se päässytkään
__________________
Mouho Motorsport |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Turbon keskiö vihdoin käännetty ja turbo saatu kasattua
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
sutukin jakis vihdoin ja viimein kunnolla kiinni! vissiin?!?!
__________________
________________________________________
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Haa, BJ meni katsastuksesta läpi. Ei oo leima viel ehtinyt kuivuun, taas saa ajella huoletta maanteitä ja metsiä näkymättömiin.
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Tilasin juuri 4 läppäriä erittäin edukkaaseen hintaan ja aattelin myydä ne erittäin tuottoisaan hintaa pois. Ihan hyvät katteet noissa koneissa. Kalleimmissa näköjään n.1000e luokkaa.. Tuskin nuokaan tappiolla koneita myi. Mutta hillon tuloa ei voi estää
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Vuoden euribori tippu 3.9%... Ainakin seuraavan vuoden lyhenee asuntovelka hieman rivakammin...
__________________
--------------------------------- -Son siinä niin ku isä äireen selijäs- --------------------------------- |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Sais neljä viikkoo touhuta omia juttuja...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mikä hyvä ½" pulttipyssy? | Jallu | Tekniikka & Jutustelu | 136 | 29.08.2015 19:26 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
| AKE; miksi autoilun ei pidä olla hauskaa | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.08.2006 17:08 |
| Miksi olisi kivaa olla mies? | Santeri | Jokes | 0 | 10.01.2006 12:48 |
| Mikä minua EI muissa ihmisissä vituta? | jeeppi-eki | Chit-Chat | 6 | 24.03.2005 19:57 |