Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.06.2009, 21:37
popo99:n Avatar
popo99 popo99 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.06.04
Sijainti: Salo
Viestit: 1.306
Perusasetus

Latvalan ulosajo, löin vetoa että ei pääse kisan loppuun asti ja eihän se päässytkään

__________________
Mouho Motorsport
  #2  
Vanha 28.06.2009, 21:39
Suzukisj410K:n Avatar
Suzukisj410K Suzukisj410K ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.07.06
Sijainti: Deep south, Finland.
Viestit: 670
Perusasetus

Turbon keskiö vihdoin käännetty ja turbo saatu kasattua
  #3  
Vanha 29.06.2009, 20:56
sutsuki410:n Avatar
sutsuki410 sutsuki410 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 07.09.08
Sijainti: kauhajoki
Viestit: 255
Perusasetus

sutukin jakis vihdoin ja viimein kunnolla kiinni! vissiin?!?!
__________________
________________________________________

  #4  
Vanha 01.07.2009, 09:47
PikkuMyy:n Avatar
PikkuMyy PikkuMyy ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.10.06
Sijainti: Janakkala, Finland.
Viestit: 1.443
Perusasetus

Haa, BJ meni katsastuksesta läpi. Ei oo leima viel ehtinyt kuivuun, taas saa ajella huoletta maanteitä ja metsiä näkymättömiin.
  #5  
Vanha 01.07.2009, 12:12
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.894
Perusasetus

Tilasin juuri 4 läppäriä erittäin edukkaaseen hintaan ja aattelin myydä ne erittäin tuottoisaan hintaa pois. Ihan hyvät katteet noissa koneissa. Kalleimmissa näköjään n.1000e luokkaa.. Tuskin nuokaan tappiolla koneita myi. Mutta hillon tuloa ei voi estää
  #6  
Vanha 02.07.2009, 07:40
Poor:n Avatar
Poor Poor ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 24.05.06
Sijainti: Hämeenlinna, Finland.
Viestit: 454
Perusasetus

Vuoden euribori tippu 3.9%... Ainakin seuraavan vuoden lyhenee asuntovelka hieman rivakammin...
__________________
---------------------------------

-Son siinä niin ku isä äireen selijäs-

---------------------------------
  #7  
Vanha 02.07.2009, 19:27
-Jyki-:n Avatar
-Jyki- -Jyki- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.01.06
Sijainti: Lappeenranta,Etelä-Karjala,Finland
Viestit: 1.066
Perusasetus

Sais neljä viikkoo touhuta omia juttuja...
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä hyvä ½" pulttipyssy? Jallu Tekniikka & Jutustelu 136 29.08.2015 19:26
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28
AKE; miksi autoilun ei pidä olla hauskaa Tumi Tekniikka & Jutustelu 6 17.08.2006 17:08
Miksi olisi kivaa olla mies? Santeri Jokes 0 10.01.2006 12:48
Mikä minua EI muissa ihmisissä vituta? jeeppi-eki Chit-Chat 6 24.03.2005 19:57


Sivu luotu: 17:10 (GMT +2).