![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Varmasti jotain orastavaa vikaa ollut alkeilla koneessa, kun ei ainakaan näillä omilla testiajoilla oo tuo reilu 2.5 bar haitannut mitään, toistaseks ainakaan (2.5bar ahtomittari) Ja kestää nissanin 2.5 moottorikin 3.6bar ennenku halkeaa totaalisesti kahtia, uskosin 2H:n olevan silti kestävämpi moottori
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Sitten kun alat linkoamaan tuota mottia kohti kuubaa niin ota suunta raumalle päin ja olkun räntsille........siellä kun olis tuolle kiukaalle pahvivammainen kaveri
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
|
#3
|
||||
|
||||
|
1,7bar kesti 2h kone puolisen vuotta ennenkun mäntä suli... Aikasemmasta koneesta halkes kolme pakokanavaa etukammioon ja yksi pakoseeti tipahti.
Nyt se aiempi kone on paikoillaan konehuoneessa, ja heivasin jopa ahtopainemittarin mäkeen, jottei ala ahdistamaan. Siinä vaiheessa, kun spoorissa alkaa ahtoputket räjähtelemään ja pokkerista kuvio puhdistumaan, näyttää pakolämpömittari 400 astetta... |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Kattelin tosta kanssa pakolämpöi semmosel mikä lie lazeri mittaril kun vedättelin mutta toki tuossa meni aina se 10-15s ennenku pääsi sohimaan sillä kohti pakopesää mutta siinä vaiheessa ei lämpöjä ollut kuin reilu 200astetta...
No nyt ei tule painetta kuin vesitilaan enään kun heivasin ahdin vermeet mäkeen ja savupiippuun piti pönttökin pistää kun suoralla putkella oli hieman liikaa mekkalaa ,turun kisa kelkotaan tolla ja sitten kuuba kohti motti... |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Mä voi kyllä hakee ton motin kokoelmaani...
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Joo toki tuon saa pientä korvausta vastaan hakeakin vaikka täydellisenäkin apulaitteineen ja vaikka ahtohimmeileineenkin ,motista tuskin kannattaa tarjota ennen turunkisoja mitään kun tie vaikka se ihan itse ampuis osan osistaan kuubaan...
Ei se nyt silti hullumaisia paineita tee mutta oikeen kun vedättelee niin paisarista puskee paineen mäjelle muuten se alkaakin olla kisa kunnossa oviputket paikoillaan ,turvatankki koteloitu jne... |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Tekniikka vaihtoon eli tojon pannu kuubaan ja jotain kevyempää/tehokkaampaa tilalle...
Eilen kävin irrottelemassa vähän elimenluovuttajasta uutta sydäntä mogsuun ja siinä ei lukenut toyota missään kohtaa (: ja tänään kelkoin ikimalmin pois keulalta ja mogsu jäi lohduttoman näkösenä odottamaan uutta sydäntään... Nyt ei jää enää muuta tojon osaa kuin ohjaus simpukka, joskos pikku hiljaa ne heikot kohdat häipyis (; |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kokemuksia vitarasta | Tekniikka & Jutustelu | 68 | 10.04.2013 11:38 | |
| Vitarasta yleensä? | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 13.09.2012 20:32 |
| kysymys automaatti Vitarasta | anracing | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.06.2011 10:21 |
| M: Niva "ex-kutunjuusto" | kuttu | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 16.10.2006 20:17 |
| vitarasta? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.03.2006 18:23 | |