![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
PurossaViikon takaiselta seikkailulta.
|
|
|
||||
|
||||
|
Piti käyvvä hakemassa pikkusen polttopuita omasta läänistä!
tästä se alakaa! ei kyllä jousta mihinkg!! Kukas se siellä kuikaeloo?? Lava tääteen puita (ois mahtunu enemmänkkii!) Sitta kotia kohti (pedsrkeles ku heilahti!) Vähä sivukaltoo.. ei paha. Onnellisesti plaanissa ja kuorma purettu.. ny aika ahkeruus oluen!
|
||||
|
||||
10-11.7.09
Pälkäneellä käytiin ajelemassa kun ei jarekaan suomen kisaan pääse
ajoa tuli noin 3kilpailun verran Kivaa oli! Viimeksi muokannut tare : 14.07.2009 13:35 Perustelu: Päivämäärä!! |
|
|
||||
|
||||
|
Oli kyllä aika swiittii shittii toi Foffisetti
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mäki laitan parit kuvat, mutta toisin ku Tare, niin mä olin tuolla kuopalla 10.-11.7. ![]() ![]() ![]() ![]() MikaU ja Tare "härkäilee" Ja jotta päästiin kunnon fiilikseen, niin nuotio piti saada....kunhan ensin saatiin sille lupa. Fiilis kuvia: Ja mulle laitettiin kypärä päähän ennen unille menoa, että voi antaa sit huolettomasti tillikoita, JOS satun pikkusen kuorsaamaan.....enhän mä yleensä edes kuorsaa.....en ainakaan ite ole huomannu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
who won the race?;-))
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Tuli käytyä perikunnan mailla ajelemassa.
KYM#5 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Tietoa Tapahtumista | Chit-Chat | 2 | 23.01.2007 19:03 | |
| kuvia | patukka | Chit-Chat | 1 | 20.08.2006 11:07 |
| Tietoja safareista ja muista tapahtumista 2006 | iippo | Tapahtumat | 0 | 23.03.2006 09:33 |
| Kuvia | jallu80 | Chit-Chat | 4 | 10.01.2006 21:52 |
| Kuvia tapahtumista???????????? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 14.04.2003 19:29 | |