![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() jokos niva rupeaa olemaan ajokunnossa
|
|
||||
|
||||
![]()
Joo onhan se ajokunnossa. Seuraavaks pitäis se maalata.
Tuli ostettuu vanha talo, joten ei ehdi nyt kauheesti Nivaa laitella.
|
||||
|
||||
![]()
Semmonen mutka tuli matkaan, että pitää tohon kärryyn rakentaa voiman-ulosotto, koska siinä semmoinen alunperinkin vaihdelaatikon kyljessä, ja uutena se on ollut verohelpotuksen ehtona. Jos ulos-ottoa ei ole niin mätkähtää muutama tonni veroa :x
Katsastusmies oli sitä mieltä että sen pitää olla mekaaninen ja kytkettävä ohjaamosta. Mitähän tonne keksisi ?ideoita prkle
|
||||
|
||||
![]()
Vaihda katsastusasemaa
|
|
||||
|
||||
![]()
AKEeenkin soittelin ja sieltäkin sanottiin että kyllä se ulosotto pitää olla. Vaikka sen saiski muutos-leimasta läpi, niin myöhemmin määräaikaiskatsastuksessa voi tulla sanomista ja henkilöautoveromätky päälle. Rek-otteessa lukee että "kytkimin varustettu voimanulosotto"....
panssaria vaan pohjaan ;D
|
|||
|
|||
![]()
Onko mitään hajua että paljonko niitä veroja tarvisi maksaa, jos sen muuttaisi henkilöautoksi? Mulla on jostain valju käsitys, että laskenta menisi samaan tyyliin kuin käytettyjen maahantuonnissa, eli maksuun tulisi vain se veron määrä, mitä vastaavassa ha-versiossa olisi käytettynä nykypäivänä. Lukema siis saattaisi olla inhimillinenkin (tai sitten ei, mikä kieltämättä kuulostaisi kovasti tältä maalta...).
|
|
|||
|
|||
![]()
Mulla ois yks vanhalaatikko talles jossa on ulosoton möykky jäljellä...
Laita Yv:tä jos kiinnostaa.. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Olen itse katsastanut 2 nimissäni olevaa nivaa ilman ko. murikkaa ja eipä täkäläinen konttori edes huomannut puutetta. Luonnollisesti murikka otti kyytiä kontissa jos... Siellä se oli kun vehkeen aikoinaan kotia toin. ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: Lada Nivan ohjekirja! | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 20.02.2008 09:21 | |
Ostettu o/ 5j-15 lada nivan vanteet | gtkossu | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 04.02.2007 18:26 |
M:LADA NIVAN OSIA | sakari65 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 05.10.2006 14:12 |
LADA NIVAN KÄYNISTYSVEIVI | sakari65 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 15.01.2006 20:05 |
O; Lada Nivan kori | Pauli | O/M/V Muut | 0 | 20.12.2003 12:16 |