![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Tuttaa noin 1cm-2cm syvään nahan alle palanu metalli kokkare ruvennu 3n vuoden jälkee mätimää, piti siis ottaa itte jollai kirurkipuukolla pois se, sattu niin sattanasti, onneks mutsi anto sitte ku pala oli jo poistettu, puudutus piikin Ei se oikeesti vituta, sattu vaan niin sattanasti mut ei enää
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
|
||||
|
||||
|
Sama kun aikasemmi eli auto mut nyt ei oo sit enää edes sitä inspistä
|
|
|
||||
|
||||
|
HYTTYSET!!!
|
|
|
||||
|
||||
|
Lanka loppu migistä eikä tietenkään tänään ole mitkään liikkeet auki Juhannuksen takia!!!
|
|
|
||||
|
||||
|
vituttaa ihan vitusti!!!!!!!!!!!!!vituttaa kaikki vitun apinat jotka paikkaa autoi vittu pakkelil ku on letukan kyljet paikattu pakkelilla
ja nytte on kuskinpuolen kylessä pään mentävä aukko!!!!!!! VITTUUUUU!!!!!!!!!
|
||||
|
||||
|
Nainen
|
||||
|
||||
|
-Tuskanhiki
![]() -Sunnuntai kuskit jotka ajaa selkeää alinopeutta: ![]() -lompakon laihuus ![]() -ajan riittämättömyys harrasteisiin
|
||||
|
||||
|
tervetuloa kerhoon, ja meitähän ei oo tämän aiheen suhteen mitenkään vähän
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
| Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
| köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
| Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |