Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.06.2009, 17:16
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.128
Perusasetus

nyt löytys sulle RCV Performancelta vahvempaa osaa porttaaliboksien sisälle:

https://rcvperformance.com/store/cat...60afa75e6fee97

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 17.06.2009, 21:22
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.933
Perusasetus

onkohan toi yhden poksin rattaiden hinta ??jos koko sarja niin heti tulemaan.

Ja jos jollain on ongelmia että volvolaisen murrokset ei kestä niin Maailman parhaat murrokset volvon akseleihin tuolta .https://rcvperformance.com/store/cat...60afa75e6fee97

Viimeksi muokannut tapsa4x4 : 17.06.2009 21:26
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.06.2009, 22:18
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.128
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tapsa4x4 Näytä viesti
onkohan toi yhden poksin rattaiden hinta ??jos koko sarja niin heti tulemaan.[/url]
yhden ratasparin hinta tuo on.
4 x ratas 2340$
potsikulut 446$

eli yhteensä: 2013€ päivän kurssilla, joko tilataan?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.06.2009, 22:29
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.933
Talking

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeper Näytä viesti
yhden ratasparin hinta tuo on.
4 x ratas 2340$
potsikulut 446$

eli yhteensä: 2013€ päivän kurssilla, joko tilataan?
ei vielä, ajetaan noi alkuperäiset loppuun 6ratas paria on vielä jemmassa.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.06.2009, 23:05
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

pystyskö noilla kuudella parilla edes ajaa yhen venäjä safarin.? jos nytten on 40 ajo kilsaan menny 2-3 porttaali välitystä. ymm. pikku rattaita.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 18.06.2009, 22:24
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.933
Perusasetus

Taas on jotain pientä keretty tekemään että pääsis tänä kesänä edes muutaman kerran ajamaan.

öljypohjaan lisää tilaa kardaanille.


värikin on tuttu perus metallinhohtofosvorivihreä,aika hyvin onnistu kun ei mehi kun yhdestä kohtaa, juuri sen verran että huomaa.

Joustoja oli turha ruveta rajoittamaan joten pyörän aukot uusiksi.


Nyt pitäsi mahtua.


Välissä renkaan vaakausta,1kg tarkkuus tossa,boggeri on 39x18.5x16.5 ja vanne on h1 sota hummerin, oma valmiste sisä beadlokilla.


Turva kaarien diakonaalit tulee nyt suoraan runkoon kiinni.


Pyörän aukkot saatu umpeen.


Lasikuitu kattoa joutu hieman parsimaan pikaliimalla,epoxsilla ja alumiini pellillä.


Race Tyyliin taka ikkuna 1.5mm polykarbonaattia.


Pohja panssari joutu hieman mulkkaamaan että kävi paikoilleen ja samalla tuli hieman kevennettyä.


Pyörän kaaret värissään ja uudet levikkeen paikoillaan


Huomenna täytyy kasata tarvittavat osat paikoilleen että pääsis vkl ajelemaan jonnekkin pöpelikköön.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 19.06.2009, 12:34
kaistapää:n Avatar
kaistapää kaistapää ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 21.02.09
Sijainti: kontiolahti
Viestit: 488
Perusasetus

ihan vaan mielenkiinnosta kyselen että mistä toi cooleri on sulle kulkeutunu?samaisia työnpuolesta hypistelen päivittäin...
__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä
liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Datsun Patrol -82 3.3diesel Tekniikka & Jutustelu 7 22.01.2009 11:03
Myyty: Datsun patrol MF356 O/M/V Ajoneuvot 7 21.03.2008 16:26
M: Datsun Patrol vm:81/VOI POISTAA Hespa O/M/V Ajoneuvot 1 28.02.2008 22:33
M: Datsun Patrol -82 Patu_Patukka O/M/V Ajoneuvot 7 15.12.2007 16:58
M:Datsun patrol MYYTY tapsa4x4 O/M/V Ajoneuvot 11 02.09.2006 08:28


Sivu luotu: 12:08 (GMT +2).