![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
nyt löytys sulle RCV Performancelta vahvempaa osaa porttaaliboksien sisälle: https://rcvperformance.com/store/cat...60afa75e6fee97
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
onkohan toi yhden poksin rattaiden hinta ??jos koko sarja niin heti tulemaan.
Ja jos jollain on ongelmia että volvolaisen murrokset ei kestä niin Maailman parhaat murrokset volvon akseleihin tuolta .https://rcvperformance.com/store/cat...60afa75e6fee97 Viimeksi muokannut tapsa4x4 : 17.06.2009 21:26 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
4 x ratas 2340$ potsikulut 446$ eli yhteensä: 2013€ päivän kurssilla, joko tilataan?
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
ei vielä, ajetaan noi alkuperäiset loppuun 6ratas paria on vielä jemmassa.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
pystyskö noilla kuudella parilla edes ajaa yhen venäjä safarin.? jos nytten on 40 ajo kilsaan menny 2-3 porttaali välitystä. ymm. pikku rattaita.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Taas on jotain pientä keretty tekemään että pääsis tänä kesänä edes muutaman kerran ajamaan.
öljypohjaan lisää tilaa kardaanille. värikin on tuttu perus metallinhohtofosvorivihreä,aika hyvin onnistu kun ei mehi kun yhdestä kohtaa, juuri sen verran että huomaa. Joustoja oli turha ruveta rajoittamaan joten pyörän aukot uusiksi. Nyt pitäsi mahtua. Välissä renkaan vaakausta,1kg tarkkuus tossa,boggeri on 39x18.5x16.5 ja vanne on h1 sota hummerin, oma valmiste sisä beadlokilla. Turva kaarien diakonaalit tulee nyt suoraan runkoon kiinni. Pyörän aukkot saatu umpeen. Lasikuitu kattoa joutu hieman parsimaan pikaliimalla,epoxsilla ja alumiini pellillä. Race Tyyliin taka ikkuna 1.5mm polykarbonaattia. Pohja panssari joutu hieman mulkkaamaan että kävi paikoilleen ja samalla tuli hieman kevennettyä. Pyörän kaaret värissään ja uudet levikkeen paikoillaan Huomenna täytyy kasata tarvittavat osat paikoilleen että pääsis vkl ajelemaan jonnekkin pöpelikköön. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
ihan vaan mielenkiinnosta kyselen että mistä toi cooleri on sulle kulkeutunu?samaisia työnpuolesta hypistelen päivittäin...
__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Datsun Patrol -82 3.3diesel | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 22.01.2009 11:03 | |
| Myyty: Datsun patrol | MF356 | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 21.03.2008 16:26 |
| M: Datsun Patrol vm:81/VOI POISTAA | Hespa | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 28.02.2008 22:33 |
| M: Datsun Patrol -82 | Patu_Patukka | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 15.12.2007 16:58 |
| M:Datsun patrol MYYTY | tapsa4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 02.09.2006 08:28 |