![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() [QUOTE=Nerd-O;567861]...."Lainasin tuossa kaverille autoa"......" Kuski kun kovasti uhoilee ettei maksa sakkoa".... QUOTE] Mä en kyllä tommosta tyyppiä kaveriksi menisi haukkumaan ![]() Kokeileppa mitä tulee jos päätät olla maksamatta ja väännät sitä väkisin kuskin piikkiin. Raportointi tähän topicciin.
|
||||
|
||||
![]()
Eikun itänaapurista polvilumpiomiehet kehiin vai miksi niitä sanotaa ?
ainakin ne jätkät on vitun isoja ja vailla minkäänlaista sääliä
|
||||
|
||||
![]()
Jos me Nerdo oltas kavereita, niin lainaisitko emäntääs ?
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Voe persie!
![]() Julkisuuteen tilitettyjen kokemusten perusteella Nerd-On kannattaisi muuttaa hiukka suhtautumista kanssaihmisiin. Kun lähtee siitä, että kaikki muut ovat perseestä, väärässä ja kieroilevat itseä vastaan, niin pärjää ihan kohtuullisesti. Toki muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Sen emännän tarkoituskin on saattaa sinut aikaiseen hautaan aiheuttamalla stressiä, syöttämällä epäterveellisiä grilliherkkuja, ... ![]() Tarttee siinä jo melkoinen kaveri olla, että auton sais lainaan. Sen emännän saa itte neuvotella! ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Se on jo niin kulutettu ja vaihtoiässä jo muutenkin. Voin kyllä vuokraa sen käyttöön
![]() Niin. Näköjään nykyään ei voi luottaa pätkääkään toisen ihmisen sanaan, eikä toiseen ihmiseen voi luottaa pätkääkään. |
|
||||
|
||||
![]()
Reilu meininki, mä maksaisin kiltisti sen pysäköintivirhemaksun, mutta aina huutaisin "kaverille", kun sen näkisin, että "MIssä on mun rahani, HOMO!" enkä lähtis mihinkään muuhun keskusteluun osallistuun muuten, kuin kyseisellä "MIssä on mun rahani, HOMO!" huudolla. Jos ei kaveri maksa, niin voisin ainakin kuvitella, että muutaman huutelun jälkeen sen naamaakaan ei tarvis katsella...
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaaminen
Vähän on olemassa oikeita kavereita (mutta sellaisiakin on).
Lainaat jotain. Vaihtoehtoja. - Et saa sovittuna aikana takaisin. Saat kinnata monta kertaa. - Saat rikkinäisenä takaisin. Ei korvausta. (Oli muka lainattaessa rikki) - Et saa koskaan takaisin. Myyt jotain. Vaihtoehtoja. - Saat kinnata rahoja monta kertaa. - Saat ehkä osittain rahaa. - Saat rikkinäisenä takaisin. Ei korvausta. (Oli muka ostettaessa rikki) - Et saa koskaan rahoja. Jos joku noista napsahtaa kerran. Niin jatkossa sitten ei lainausta. Myynti ilman takuuta ja rahat käteen myyntihetkellä. Oikean kaverin kanssa tuollaista ei tapahdu koskaan. Oliko joku noista tapahtunut tuota ennen?
Just do it Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997 Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000 Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive Viimeksi muokannut jappe : 12.06.2009 08:06 |
|
|||
|
|||
![]() Ei mene enää huumorin piikkiin
[QUOTE=Nerd-O;568047]Se on jo niin kulutettu ja vaihtoiässä jo muutenkin. Voin kyllä vuokraa sen käyttöön
![]() Aika kova kannanotto kumppaniaan kohtaan,ei ihme jos on vaikeuksia kaikkien ihmisten kanssa. |
|
||||
|
||||
![]()
Anonyymi taitaa itse olla huumorintajuton suurperheen äiti tms. On olemassa ihmisiä jotka ymmärtää huumoria ja sitten on olemassa sinä, rohkea apina joka uskaltaa kirjoittaa ihan anonyyminä........