Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.06.2009, 21:26
Viljo Viljo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.03.06
Sijainti: Luumäki
Viestit: 115
Perusasetus

Tässähä tää taitaa mennä tääkii ilta kaljan kans leikkiessä. Rai Rai!!11

  #2  
Vanha 06.06.2009, 21:28
jälli jälli ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.03.06
Sijainti: kaarina, .
Viestit: 89
Perusasetus

juu ja ny pannaaan peer gynt soimaan täysil naapureitten harmiks !
  #3  
Vanha 06.06.2009, 21:55
jälli jälli ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.03.06
Sijainti: kaarina, .
Viestit: 89
Smile

nii nu ku o saatu naapurit hermostuun ni lähetään kylille (MAASTOFOLLARILLA ) SOITTELEEN poskee ni eiköhän huame aamul oo ihmettelemist et mitä vittua !!! jee jee
  #4  
Vanha 06.06.2009, 21:58
jälli jälli ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.03.06
Sijainti: kaarina, .
Viestit: 89
Perusasetus

no helvetti fillari lukos ja avain hukas ,,,,, nu joo taxi ,,,, kallista ,,,,,,,elämä on !!!!!
  #5  
Vanha 06.06.2009, 22:00
jälli jälli ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.03.06
Sijainti: kaarina, .
Viestit: 89
Perusasetus

arg ,,,synkkä yksinpuhelu jiiihaaa !!!!
  #6  
Vanha 12.06.2009, 17:50
junnu78:n Avatar
junnu78 junnu78 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.03.06
Sijainti: mikkeli, Finland.
Viestit: 2.782
Perusasetus

no ei ihan... tääläkin koffin voimalla mennään, kohta katsomaan osmo´s cosmosta!
  #7  
Vanha 12.06.2009, 18:26
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Viestit: 3.536
Perusasetus

Huikka murheeseen eli maha täyteen! Sauna lämmin ja lääkettä piisaa...
__________________
RUMARACING Esla T4
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Olut polli vepele Chit-Chat 29 02.11.2008 18:43
Olut vs. Pimpparalla Joske Chit-Chat 9 23.08.2008 16:27
Olut kysymys... SukiSuki Chit-Chat 30 04.04.2005 00:53
Olut ei lihota MäIte Oluet 0 07.06.2002 14:54
Paha olut Lars Oluet 0 22.09.2001 12:38


Sivu luotu: 10:47 (GMT +2).