![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
pidetään silmät ja korvat auki. eihän se sovi että tytöltä kulkupeli viedään
__________________
KYM#4 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Hienoa paikalliset motoristit saivat hyvät havainnot pyörästä
ja saatiin se takaisin melko ehjänä ajokunnossa. Roistoihin en saannut kontaktia ehkä onneksi. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Se voi olla joo rosvojen puolesta onni ettet niitä nähny, mut oishan se pieni "juttu"tuokio ollu rosvoille vaan hyväksi....
Hyvä ku löyty, pääsee taas hurjastelemaan.
__________________
Kolmosen mäki... KYM#3 |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Oottekos millon ajelemassa seuraavan kerran? Jos täältä kotkastakin tulisi muutama ajamaan..
Mites parinviikon päässä oleva lauantai? |
|
#5
|
||||
|
||||
|
13.6 lauantaina kun tulee Valkealan ABC:lle klo 10.30 niin pääsee mönkkäreitten mukaan ajelemaan.
Yksityiskohdat ja muut säädöt paikanpällä..
__________________
KYM |
|
#6
|
||||
|
||||
|
13.6 on ristiinan kisat, joten meikäläinen on siellä silloin... nyt lauantaina tarvis päästä testaamaa, että muutokset toimii jotenkuten... Oisko ketää lähössä?
__________________
Kolmosen mäki... KYM#3 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Yksi heräte ostos lisää ja heti joutuu remonttia tekemää.
![]() JOOJOO. Oliko ticru eilee kuusaan nesteellä vai oliko joku muu saman näköinen hemmo liikenteessä?
__________________
KYM#5 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| PäHäMa/Maasturistit Merrasmäki 10.11.2007 | Jeeper | Tapahtumat | 8 | 11.11.2007 15:12 |