Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.06.2009, 19:04
simmerman:n Avatar
simmerman simmerman ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.04.06
Sijainti: ISOMPI-KOUVOLA(myllykoski)
Viestit: 417
Perusasetus

pidetään silmät ja korvat auki. eihän se sovi että tytöltä kulkupeli viedään

__________________
KYM#4
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 01.06.2009, 22:24
Jarcca:n Avatar
Jarcca Jarcca ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.03.05
Sijainti: Kouvola
Viestit: 628
Perusasetus

Hienoa paikalliset motoristit saivat hyvät havainnot pyörästä
ja saatiin se takaisin melko ehjänä ajokunnossa.
Roistoihin en saannut kontaktia ehkä onneksi.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.06.2009, 07:21
Ticru:n Avatar
Ticru Ticru ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 03.12.07
Sijainti: Kouvola Valkeala, Finland.
Viestit: 256
Perusasetus

Se voi olla joo rosvojen puolesta onni ettet niitä nähny, mut oishan se pieni "juttu"tuokio ollu rosvoille vaan hyväksi....

Hyvä ku löyty, pääsee taas hurjastelemaan.
__________________
Kolmosen mäki... KYM#3
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 02.06.2009, 21:04
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Oottekos millon ajelemassa seuraavan kerran? Jos täältä kotkastakin tulisi muutama ajamaan..

Mites parinviikon päässä oleva lauantai?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 03.06.2009, 21:56
AtteL:n Avatar
AtteL AtteL ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 15.03.08
Sijainti: VALKEALA(kouvola)
Viestit: 850
Perusasetus

13.6 lauantaina kun tulee Valkealan ABC:lle klo 10.30 niin pääsee mönkkäreitten mukaan ajelemaan.
Yksityiskohdat ja muut säädöt paikanpällä..
__________________
KYM
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 04.06.2009, 06:50
Ticru:n Avatar
Ticru Ticru ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 03.12.07
Sijainti: Kouvola Valkeala, Finland.
Viestit: 256
Perusasetus

13.6 on ristiinan kisat, joten meikäläinen on siellä silloin... nyt lauantaina tarvis päästä testaamaa, että muutokset toimii jotenkuten... Oisko ketää lähössä?
__________________
Kolmosen mäki... KYM#3
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 04.06.2009, 18:11
karvanoppa:n Avatar
karvanoppa karvanoppa ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.07
Sijainti: Pilkanmaa
Viestit: 2.316
Perusasetus

Yksi heräte ostos lisää ja heti joutuu remonttia tekemää.



JOOJOO. Oliko ticru eilee kuusaan nesteellä vai oliko joku muu saman näköinen hemmo liikenteessä?
__________________
KYM#5
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
PäHäMa/Maasturistit Merrasmäki 10.11.2007 Jeeper Tapahtumat 8 11.11.2007 15:12


Sivu luotu: 22:28 (GMT +2).