![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
![]() Unlimited - Ole Graversen, The Eagle, Norja ![]() Unlimited - Sigurdur Thor Jonsson, The Troll, Islanti ![]() Unlimited - Roar Johansen, Thunderbolt, Norja ![]() Johann Runarsson, Trudurinn, Islanti
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
No, eläkeläinen on päättänyt lähteä. Soitin tanskaan ja jotain majoitusta ja kuljetusta kaipi saapi..
nyybinä myllis |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
http://www.danskoffroadsport.dk/arki...ist%202009.pdf nyybinä myllis |
|
#4
|
|||
|
|||
Siis keltaisetko?
Anteeksi, ei toi Tanska oikein taivu, siis keltaisella korostetutko ovat peruneet?
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Islantilaisia on jäänyt iso joukko pois eli Gisli, Ragnar....
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Juu, jengi pasko islannissa viime viikonloppuna autoja sen verran, että pois jäivät Gisli, joka rikkoi moottorinsa kiihdytyskisoissa, Björn Bragi on uus heppu, joka myöskin sai moottorinsa rikki ja tietysti Ragnar, joka ei ole tällä kaudella ajanut, murtuneen kätensä takia. Mutta nähtävää toki riittää näistä huolimatta.
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Jahas, kohta on lähtö sitten edessä. Me mennään sinne näyttelee vähän RC Formula Offroadia "muutaman" lelun kera. =)
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| melkonen kolari? törmäys kirkon kattoon autolla. | toyota4x4 | Chit-Chat | 12 | 29.01.2009 10:13 |
| Lällätin Lj:iin kattoon. | Marcus78 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 22.02.2008 13:01 |
| Käykääs kattoon ku niva on kasvanu isoksi..... | Chit-Chat | 1 | 13.12.2007 11:13 | |
| FOFFIA telkkarissa | TOHJ61 | Tapahtumat | 6 | 22.08.2005 08:37 |
| käykääs kattoon "driving in norway" tapahtumissa | KooPee | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.10.2004 11:47 |