![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
perheellisetperheelliset kysy sopisko 07062009 sunnuntai kun tutuilla tuntuu olevan tuona lauantaina menoja.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Kaikenmailman tulkkilan öiden ja cruisinkien vuoksi ajopaäivä onkin siis sunnuntai...
|
|
#3
|
||||
|
||||
kiitos
kiitos tuosta päivämäärän siirrosta.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
jos saan jeepin kuntoo niin vois tulla tai ainaki katteleen
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Rauhassa taitaa saada kelkkoo meneen pitkin metsiä ku ei isompaa tungosta tiemmä tulossa,olisko 4 varmaa tulijaa vasta(Minä,Ossi,Bälä ja Genobi) no eiköhän rintalakin tuu mersulla ,mites AxA?
Onkos Bälällä muuten tietoo siittä onko se viereisen rinneläänin omistaja tulossa tällä kertaa katsoon joskos saatas sinne uutta polkua syntymään? |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Tulen kyllä mukaan jarrumiehex. Ajelen niitä helppoja sitten tuolla HJ:llä että ei mene mitään rikki.
__________________
╚╣X╚╣
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Ai niitä samoja helppoja reittejä kuin Toytoykin kerran pajerolla (;
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
No siihen nyt ei vallan paljoo viinaa tarvita kun te alatte juopotteleen (;
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Äetsän kämmäkässä rymistellään 14.3 | kares | Tapahtumat | 109 | 18.03.2009 20:32 |
| Rymytystä äetsän kämmäkässä 25.10 klo 11 | kares | Tapahtumat | 4 | 28.10.2008 20:30 |
| Äetsän Kämmäkässä rähistään pääsiäisenä 23.3 | BÄLÄ | Tapahtumat | 1 | 16.03.2008 18:09 |
| Ajelua äetsän kämmäkässä 16.2 | kares | Tapahtumat | 14 | 17.02.2008 19:51 |
| Itsenäisyyspäivän ajelua äetsän kämmäkässä | kares | Tapahtumat | 29 | 15.12.2007 15:48 |