![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Elä nyt, ku myyjä ja vartija juttelee palkoista.
|
|
|
||||
|
||||
|
Ei tiiä itkiskö vai naurais mutta jo on "retostelun" aiheet.
|
|
|
|||
|
|||
|
Dodii... Suomessa on tällä hetkellä keskipalkka miehillä 3200 eur/kk ja naisilla reilu 2500, elikkäs koko väestön keskipalkka menee sinne reiluun 2800 eur/kk. Itkettää puolestanne
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Nyt joku miettii että tienaako se 2000 vai 1100 kuussa, vittu
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Vaadin kaikille Suomessa asuville työikäisille keskipalkkaa..JA HETI! |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ei kannata ruikuttaa huonosta liksasta, senkun käy kouluja ja hommaa kunnon duunin. Tai tekee niinkuin minä, käy koulut just ja just, ja menee duuniin. ja herneistä saa soppaa
|
|
|
|||
|
|||
|
Ka Nii!
Viimeksi muokannut Skorpioni : 22.03.2011 11:58 |
|
|
|||
|
|||
|
Asiasta seinään, omasta mielestä se on aika tyttömäistä saada alle tuon miesten keskipalkan kuukaudessa. Oonko nyt väärässä?
|
|
|
||||
|
||||
|
Se koira älähtää johon kalikka kolahtaa, mutta korjaus tuohon, myyjä on yksi toimi tietenkin yrityksen toiminnassa, pääasiassa olen kuitenkin Sähkökone asentaja ja Vartijallakin kuin tuolla EX inkkarilla taitaa olla jo muita tehtäviä kuin ajella tai kävellä eri vartiointitehtävissä.
Olen ollut työttömänä viimeksi vuonna 1985-1986 kun ei ollut todella mitään työtä (ei huvittanut tehdä mitään). AINA löytyy työtä tekevälle ja osaavalle. Mutta jos etsit ainoastaan oman alan työtä, omalta paikkakunnaltasi, voi olla että olet työttömänä seuraavat kymmenen vuotta
Quot homines, tot sententiae. Ne sutor supra crepidem Koeta välttää halpoja kopioita Viimeksi muokannut sjeeppi : 05.06.2009 09:59 |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
. Palkoista hieman, jos tuijottaa palkkataulukoita niin ne on niille kesähessuille ja leikkipoliiseille, ammatti-ihmisille palkat on ihan jotain muuta.Kyllä turvallisuusalalla palkat nousee ohi taulukoiden, mutta vasta sitten kun alkaa olemaan jotain näyttöä ammattitaidosta. Itse olen pyörittänyt 6 vartijan kohdetta samassa firmassa nyt 1,5 vuotta ja nyt alkaa näkymään tulokset myös palkkapäivinä.
|
|||
|
|||
|
"kyllä on ihanaa tehä paska duunia paskalla palkalla"...voi helevetti...oispa mahtava olla töissä 7€/tunti,kun "saa" olla töissä.Vähään ne jotku on tyytyväisiä...
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Kyllä voi tää 410€/kk tuntuu ihan vitun hyvältä.
|
|
|
|||
|
|||
|
tehkööt talkoilla ne joita huvittaa...
|
|
|
||||
|
||||
|
Niin jokainenhan valitsee ammattinsa itse ja jos se palkka ei miellytä niin voi vaihtaa työpaikkaa tai koko ammattia ja kouluttautua lisää,,,tai sitten voi tyytyä päivittelemään ja surkuttelemaan
|
|
|
|||
|
|||
|
tuossa olet aivan oikeassa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
E: niin ottivat kouluja käymättömiä tilalle ja parin päivän koulutuksella hommiin. |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
ja päätöksiä jotka ei miellyttäis ketään. Tiiä vaikka joutuis vähän verojakin nostaa MUTTA PALKKA OLIS KOHALLA ![]() Onneksi olen vaan nost.kulj. ps.jos tienaa miljoonan vuodessa niin kahdenvuoden päästä se olis liian vähän (007 kun mikään ei riitä)
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Pitäisi tuo järjestelmä muuttaa niin että jos ei duuni kiinnosta niin ei tule myöskään rahaa. No sittenhän kaverit alkaa ryösteleen ja sossun tuella kun asuvat niin eivät saa edes mitään rangaistuksia. Tuokin on nimittäin tullut huomattua. Sakkoja kyllä saavat, mutta ei niitä tarvi maksella. Linnaan vaan panopuuksi niin oppivat. |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
) ihonväriin sukupuoleen tai koulutukseen katsomatta. Miksi pitää maksaa enemmän sellaiselle jolta ei ole odotettavissa koskaan minkäänlaisia verotuloja valtiolle?Tää on niin tätä..... |
|
|
|||
|
|||
|
Nykyaikana hölmö töitä tekee,viisas tulee toimeen vähemmälläkin.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kyselyikä pukkaa... | Olkku | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 10.03.2007 09:25 |
| syksyä pukkaa... | pee | Chit-Chat | 6 | 14.10.2006 00:00 |