![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Olisko toi nyt niin tulkittavissa, että juuri Tuolla asetelmalla:
- 5mm välyksellä saa kytkimeen "pitoa" 145 kg:n edestä, jonka jälkeen asetelman jouset "nuljahtaa yli" - 4mm välyksellä (eli 1mm:n prikka asetelman alla) -''- 184 kg - 3mm välyksellä (eli 2mm:n prikka asetelman alla) -''- 210 kg Tuntuu vaan kovin pieneltä tuo 3mm välys/puristus. Itse varmaan sorvaisin vauhtipyörästä sen 1 - 1,5mm pois, koska siinä paikkeilla on noissa mittaustuloksissa se paras "pitoalue"/puristusvoima. Eli tyytyisin siihen 3,5 - 4mm välyksen antamaan puristusvoimaan, joka tod. näk. riittää vähän pirteämpäänkin koneeseen... ![]() Turbo Patrollissa tuo välys on 4mm... Viimeksi muokannut Kartse1 : 29.05.2009 16:36 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ 60 + kytkin | HojoAna | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 20.09.2010 13:28 |
bj:n kytkin... | jv | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.05.2009 13:21 |
LJ-70 Kytkin+200 hv | jukos | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 30.03.2009 00:06 |
Se kytkin, se kytkin... LJ | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 31.12.2006 13:40 |
suzukin kytkin | las-c | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 01.08.2006 08:59 |