![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
nonniin mynäpumppu ois valmis ja suuttimet huollettu niis ei ollu muutaku putsailuu osat saapuu varmaan perjantaihin mennes et hyväl tuuril pääsee kasaa koneen loppuun viikonloppuna. 300 makso mynäkeikka 110 cm3 sieltä tulee en tiedä onko se paljoa eli ne säätivät vaan sieltä kaiken mitä sai vakio osilla ? mietityttää vaa ku turbourpoltaki saatiin 160 8.5mm elementeillä? mitä sanovat tähän alanmiehet ? käskivät että pitäs olla vähintään 1.6 baarin ahdot "säädät vähä hukkaporttii".joo ja vois olla koristakin tietoo jos kaikki menee hyvin.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Se tekee aika paljo tuo pieniki muutos elementtien koossa, 9mm tapeilla saatu 176cm3
Nii sinne tuli ihan mekaaninen säädin pumppuun ja elementtejä ei vaihdettu isompiin ?edit. niin vai olikos tuossa nyt hj61:sen kone, elikkäs 61:sen pumppu kyseessä, jota oot käyttäny mynämäellä ?
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. Viimeksi muokannut Turpo-Urpo : 27.05.2009 23:49 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
61 pumppu sitä mie vähä mietinki
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
mun muistaakseni tuo "bemaripoju" nimimerkillä kirjottelevakin käytti 61 pumppenia siellä mynämäellä ja siitäkin sai sen 110cm3.. Ei oikeen tuo pumppujen sielunelämä niin hirveesti oo vielä tiedossa, jotakihan noissa elementeissäki varmaan on eroa ja muutakin eroavaisuuksia sisälmyksissä. Mutta noista mersun 7mm pumpuistahan nuo saa sen joku 120-130 ulos. Mut kyllä tuo 110 riittää jo pitkälle.
Onkos toi turbo hx35 ?
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
jaa jaa noo hyvä tietää kylhän tuon pitäs 400 hevoseen kaiketi riittää ? noo ainakin niin pitkälle ku kytkin antaa myöden.
![]() h1c ford cargosta, mittoja en nyt muista... tiedä sit miten toimii Viimeksi muokannut tdi : 27.05.2009 23:59 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Juu kyllä se sinnemain riittää.. Jaa katoin, että se oli jostai dodgen rammista tuo känkylä. Hyviä ollu heräilemään nuo h1 sarjan holsetit, varsinki tuo c-sarja
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
hp-dieselis se mun pumppu kävi! ja saman 110cm3/1000iskua sieltä tuli! vai oliko se mittayksikkö millejä?
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Joo, melkeen muistin oikeen
Mutta en tiiä vaikuttaako siellä sitte noihin määriin, että kuin pitkä isku siellä on ja sellaset, en oo aivan varma mitä kaikkea se otti siihen mun pumppuun sieltä kuorma-auton pumpun sisältä, ainaki nyt elementit tuli, mutta en tiiä muusta sitte
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Dodge RAM W250 4x4 Extended Cab 1992 Cummins 5,9TD | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 07.07.2008 13:34 |
| Myydään MerCruiser (Cummins) D-Tronic 4,2 L Turbodiesel vm.2003 | Unregistered | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 15.06.2008 12:50 |
| M: Dodge 2500 cummins 5.9 | Killer-Wo | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 06.03.2008 13:51 |
| m:alut japanin jaollaMYYTY | vertti | O/M/V Renkaat ja vanteet | 5 | 22.12.2007 21:53 |
| Dodge Ram 2500 4x4 -95 Cummins | O/M/V Muut | 6 | 11.08.2005 22:27 | |