Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.05.2009, 23:25
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.793
Perusasetus

nonniin mynäpumppu ois valmis ja suuttimet huollettu niis ei ollu muutaku putsailuu osat saapuu varmaan perjantaihin mennes et hyväl tuuril pääsee kasaa koneen loppuun viikonloppuna. 300 makso mynäkeikka 110 cm3 sieltä tulee en tiedä onko se paljoa eli ne säätivät vaan sieltä kaiken mitä sai vakio osilla ? mietityttää vaa ku turbourpoltaki saatiin 160 8.5mm elementeillä? mitä sanovat tähän alanmiehet ? käskivät että pitäs olla vähintään 1.6 baarin ahdot "säädät vähä hukkaporttii".

joo ja vois olla koristakin tietoo jos kaikki menee hyvin.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.05.2009, 23:38
Turpo-Urpo:n Avatar
Turpo-Urpo Turpo-Urpo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.06.08
Sijainti: Kokkola
Viestit: 591
Perusasetus

Se tekee aika paljo tuo pieniki muutos elementtien koossa, 9mm tapeilla saatu 176cm3 Nii sinne tuli ihan mekaaninen säädin pumppuun ja elementtejä ei vaihdettu isompiin ?

edit. niin vai olikos tuossa nyt hj61:sen kone, elikkäs 61:sen pumppu kyseessä, jota oot käyttäny mynämäellä ?
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger.

Viimeksi muokannut Turpo-Urpo : 27.05.2009 23:49
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.05.2009, 23:50
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.793
Perusasetus

61 pumppu sitä mie vähä mietinki
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.05.2009, 23:55
Turpo-Urpo:n Avatar
Turpo-Urpo Turpo-Urpo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.06.08
Sijainti: Kokkola
Viestit: 591
Perusasetus

mun muistaakseni tuo "bemaripoju" nimimerkillä kirjottelevakin käytti 61 pumppenia siellä mynämäellä ja siitäkin sai sen 110cm3.. Ei oikeen tuo pumppujen sielunelämä niin hirveesti oo vielä tiedossa, jotakihan noissa elementeissäki varmaan on eroa ja muutakin eroavaisuuksia sisälmyksissä. Mutta noista mersun 7mm pumpuistahan nuo saa sen joku 120-130 ulos. Mut kyllä tuo 110 riittää jo pitkälle.

Onkos toi turbo hx35 ?
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.05.2009, 23:57
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.793
Perusasetus

jaa jaa noo hyvä tietää kylhän tuon pitäs 400 hevoseen kaiketi riittää ? noo ainakin niin pitkälle ku kytkin antaa myöden.

h1c ford cargosta, mittoja en nyt muista... tiedä sit miten toimii

Viimeksi muokannut tdi : 27.05.2009 23:59
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 28.05.2009, 00:03
Turpo-Urpo:n Avatar
Turpo-Urpo Turpo-Urpo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.06.08
Sijainti: Kokkola
Viestit: 591
Perusasetus

Juu kyllä se sinnemain riittää.. Jaa katoin, että se oli jostai dodgen rammista tuo känkylä. Hyviä ollu heräilemään nuo h1 sarjan holsetit, varsinki tuo c-sarja
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 28.05.2009, 09:10
Blis Blis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.01.09
Sijainti: Temmes
Viestit: 168
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Turpo-Urpo Näytä viesti
mun muistaakseni tuo "bemaripoju" nimimerkillä kirjottelevakin käytti 61 pumppenia siellä mynämäellä ja siitäkin sai sen 110cm3.. Ei oikeen tuo pumppujen sielunelämä niin hirveesti oo vielä tiedossa, jotakihan noissa elementeissäki varmaan on eroa ja muutakin eroavaisuuksia sisälmyksissä. Mutta noista mersun 7mm pumpuistahan nuo saa sen joku 120-130 ulos. Mut kyllä tuo 110 riittää jo pitkälle.

Onkos toi turbo hx35 ?
Tuota 12ht raamattua kun oon lukenu niin jos nyt oikein ymmärsin niitä taulukoita niin tuo 110cm^3 on se mitä pumpusta irtoo normaalisäädössä enintään... Tuossa raamatussahan on se vaatimaton ~80sivua ainakin nuista pumpuista ja niiden sielunelämästä...
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 28.05.2009, 13:57
Jani E:n Avatar
Jani E Jani E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 1.740
Perusasetus

hp-dieselis se mun pumppu kävi! ja saman 110cm3/1000iskua sieltä tuli! vai oliko se mittayksikkö millejä?
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 28.05.2009, 14:15
Turpo-Urpo:n Avatar
Turpo-Urpo Turpo-Urpo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.06.08
Sijainti: Kokkola
Viestit: 591
Perusasetus

Joo, melkeen muistin oikeen Mutta en tiiä vaikuttaako siellä sitte noihin määriin, että kuin pitkä isku siellä on ja sellaset, en oo aivan varma mitä kaikkea se otti siihen mun pumppuun sieltä kuorma-auton pumpun sisältä, ainaki nyt elementit tuli, mutta en tiiä muusta sitte
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Dodge RAM W250 4x4 Extended Cab 1992 Cummins 5,9TD Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 0 07.07.2008 13:34
Myydään MerCruiser (Cummins) D-Tronic 4,2 L Turbodiesel vm.2003 Unregistered O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 15.06.2008 12:50
M: Dodge 2500 cummins 5.9 Killer-Wo O/M/V Ajoneuvot 1 06.03.2008 13:51
m:alut japanin jaollaMYYTY vertti O/M/V Renkaat ja vanteet 5 22.12.2007 21:53
Dodge Ram 2500 4x4 -95 Cummins O/M/V Muut 6 11.08.2005 22:27


Sivu luotu: 00:06 (GMT +2).