Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.05.2009, 23:11
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Ai niin tuossa on vielä viisautta samurai miehille
http://www.acksfaq.com/specs94samurai.htm

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.05.2009, 23:31
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Heh,

Mikas se tuo on

http://www.autos.clarin.com/buscar/g....asp?id=512532

Taitaa olla 1-mallin vitara 1.9 Xud9 dieselillä, joten eiköhän se paino ongelmakin näytä paremmalta......

Nätti toi scooppi, kun katsastat sen Vituras laita saman moinen siihen.... Mikäs se poijaat oli ton Xud9 paino?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.05.2009, 23:45
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Tossa on sulle XUD:in paino: 134kg.

Linkki; http://www.engine-cemberci.com/engine/PEUGEOT/4.pdf

Eli laput maahantuojalta, että tuota katiskaa on valmistettu tuolla koneella.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 28.05.2009, 09:28
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Copypastea aken sivuilta:

Autoon vaihdettavan moottorin massa saa olla korkeintaan 20 % suurempi kuin painavimman vertailumoottorin massa. Jos vaihdettavan moottorin massa on yli 10 % suurempi kuin painavimman vertailumoottorin massa, tulee moottorin alla olevalle akselistolle kohdistuva massan lisäys kompensoida vastaavasti pienentämällä henkilölukua, siirtämällä varusteita tai keventämällä korin osia. Massan lisäystä voidaan kompensoida esimerkiksi siirtämällä akun paikkaa tai vaihtamalla konepelti kevyempään.


Mutta hyvällä tuurilla eivät konttorilla kiinnostu koneen painosta

Nyybi Rak
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 28.05.2009, 16:54
jalajaas jalajaas ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 18.05.09
Sijainti: Ruotsi
Viestit: 21
Perusasetus

Hyvään tuuriin en viitsi luottaa, vaan mieluummin Mr. Murphyyn.

Lasketin uusiksi noiden kertomieni punnistustulosten perusteella sen että voiko auton vielä rekisteröidä diesel pakettiautoksi muutoksen jälkeen. Vastaus: Vaikka etuakselille tulisi 80kg alkuperäistä painavampi moottori, auton henkilökantavuus ei ylitä tavarakantavuutta, eli auton voi edelleen rekisteröidä pakuksi. Kun nuo punnistukset tehtiin autossa oli kiinni kaikki lisävarusteet, ja nehän voi lain mukaan autosta poistaa kun menee punnitsemaan auton diesel koneen kanssa.

Tuon vaihtokoneen valinnassa tuntuu olevan parasta ottaa moottori saman vuotisesta pirssistä minkä omistaa tai uudemmasta. Näin ainakin voi olla varma, että noi vähäpäästöisyyyden normit tulee täyteen.
Itsellä kävi tuuri kun löyty 1.9TDI kone, jonka mukana tulee TUV-todistukset ko. moottorin päästöistä. Kone on vuosimallia -94 VW 1.9TDI moottori koodilla 1Z.

Yritän saada joltain valmistajan edustajalta lausunnon tuosta 1.9D ja 1.6 3-ovisen Vitaran alustan eroista ja moottorien painosta. Jos jollain kulla on kiinnostusta samaan projektiin ja tarvii kopiot lapuista niin heittää vaikka YV:tä

-Jiipee
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 10.06.2009, 21:43
jalajaas jalajaas ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 18.05.09
Sijainti: Ruotsi
Viestit: 21
Perusasetus

Nyt on maahantuojan lausunto 1.6 & 1.9dieselin välisistä tekniikka eroista, joita ei ole jousia lukuunottamatta....
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Dieseli Niva La tuskaa Maasturiprojektit 124 09.09.2009 07:11
Myyty skoda octavia 1.9tdi 66kw -98 kami O/M/V Ajoneuvot 19 23.05.2009 10:23
Ostetaan dieseli webasto/ eber savlari O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 05.11.2008 19:05
Uaziin dieseli? SeppoS Tekniikka & Jutustelu 2 28.02.2008 17:20
Mikä dieseli FJ55:een??? K Tekniikka & Jutustelu 5 23.11.2005 09:27


Sivu luotu: 17:02 (GMT +2).