Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.05.2009, 21:17
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.349
Perusasetus

löysinhän vanhan aiheenkin vielä... no tähän sopii sitten seuraavanlainen kysymys?

millanen se tarve näille olis, mahdollisuus olis teettää sarjana noita tekstillä varustettuja paitoja, oma ehdotus olisi tuo alla olevista paidoista ylemmässä rivissä olevat, eli musta, oliivi tai khakin värinen paita ja siihen valkoinen/punainen teksti, joko eteen tai taakse, kumpi sitten sovitaan mielekkäämäksi vaihtoehdoksi



ja jos tästä asiasta nyt tulee jotain, niin sitte saatan kertoa mitä noi alemman rivin versiot on



...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.05.2009, 21:19
junnu78:n Avatar
junnu78 junnu78 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.03.06
Sijainti: mikkeli, Finland.
Viestit: 2.782
Perusasetus

mulle khaki värinen. m-koko
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.05.2009, 21:21
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Jos hinta kohtuullinen ni mulle musta xl, teksti voi olla hyvin edessä.
__________________
Huono tie, parempi mieli.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.05.2009, 21:22
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.358
Perusasetus

Yksi oliivin värinen, kiitos.

Onko hinnasta mitään onni-arviota heittää? Varmasti menee monta kaupaksi, jos hinta on järkevä.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 26.05.2009, 21:24
ZAU:n Avatar
ZAU ZAU ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.11.05
Sijainti: vaasa
Viestit: 2.983
Perusasetus

Pari kpl mustaa tänne,jos hinta sopiva
__________________
Uaz/Gaz/Zil varaosia-> UAZ Osia.

zau(ät)offipalsta.com

Nolnelnol-7181850
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 26.05.2009, 21:25
jamppa.w:n Avatar
jamppa.w jamppa.w ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 14.01.07
Sijainti: hämeenkoski, Finland.
Viestit: 450
Perusasetus

täällä olis kans kiinnostusta.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 26.05.2009, 21:28
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Pari oliivia saattaisin kans
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 26.05.2009, 21:31
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.349
Perusasetus

emmä ihan vielä ota tilauksia vastaan kun kaikki ei ole sovittuna, yleisieti vaan sitä halukkuutta ja mallin milekkyyttä ajattelin tiedustella näin äkkiseltään, offroadjounin kanssa käyty pientä keskustelua kyseisestä. äkkiä kun elon laskuopilla lasken niin toi ylempi paita olis arviolta n. 11€+ pk

paidat on fruit of the loom paitoja ja painatus tehdään paitaprässillä osaksi talkoilla by me
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 26.05.2009, 21:36
Pafo:n Avatar
Pafo Pafo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.04.04
Sijainti: Forrest Hill, Vaasa, Finland.
Viestit: 1.522
Perusasetus

Musta ylempi ja alempi vois kiinnostaa...
__________________
ex 4wdwannabe

-= In Lockers We trust! =-

LeijonaEmot RY supporter
http://www.noonansuomi.net/
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 26.05.2009, 21:36
Nemi:n Avatar
Nemi Nemi ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 12.04.05
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 502
Perusasetus

Kyllä kiinnostusta löytyy
__________________
EX. OIIIIIIIO XJ H.O.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 26.05.2009, 21:36
MikkoS:n Avatar
MikkoS MikkoS ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 21.07.06
Sijainti: pirkkala, Finland.
Viestit: 810
Perusasetus

kyllä kiinnostusta löytyy...
__________________
Suzuki sj 413 lwb short
Toyota Hilux -88 -ex-
Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex-
-MMC-
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 26.05.2009, 21:41
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Joo kiinnostaa, mut kiinnostais iha törkeesti, jos siihen sais vielä jonku offiaiheisen kuvan. Vaikka Nallen piirtämän???

Tai kai joku muukin vois osaa kynäillä jonkuu kivan kuvan.....taas joku kohta vetää herneet kuitenki, että miks siinä ei ole/on toyota, nissan, daihatsu, rover, chevy, jeep, uaz......ym kommenttia. Tää on tietty paha niille, jotka on vannoutuneita merkkiinsä ja kaikki muut on paskoja paitsi se millä ite ajaa. Mutta kuva offipelistä on paljon kertovampi ja reteempi pitää päällä, ku vaan pelkkä teksti.....tää siis mun mielipide vaan.

Mutta olen siis kiinnostunu paidasta pelkällä tekstilläkin.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 26.05.2009, 21:37
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.358
Perusasetus

Mun mielestä tuo ylempi malli on selkeä. Hinta on ok tasolla, täytyy pari ottaa.

Löytyykö lasten kokoja?
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 26.05.2009, 21:37
burton:n Avatar
burton burton ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.05.07
Sijainti: Lahti
Viestit: 1.323
Perusasetus

tuo alempi rivi ja kuva painatus selkäpuolelle.
omasta mielestä hölmön näköinen etupuolella koko leveä teksti, ja mustana tietenki
vain oman mielipiteeni toin julki.
__________________
-BJ-40
-hilux ln110 ex
-Land Cruiser HJ-45 ex
-hilux ln65 ex

http://www.pahama.com
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 26.05.2009, 21:39
Nemi:n Avatar
Nemi Nemi ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 12.04.05
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 502
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja burton Näytä viesti
tuo alempi rivi ja kuva painatus selkäpuolelle.
omasta mielestä hölmön näköinen etupuolella koko leveä teksti, ja mustana tietenki
vain oman mielipiteeni toin julki.
Samaa mieltä
__________________
EX. OIIIIIIIO XJ H.O.
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 27.05.2009, 07:18
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.894
Perusasetus

Tuo fruit of the loom paidat on vähän heikkoja esityksiä koon suhteen. Normaalisti XL mahtuu mainiosti, mutta loomin paitana se pitää olla xxl. Niiden koko merkinnät ei oikeen päde tai sitten niillä on joku pieni kiinalainen mallina.

Mutta mustana tuollaisen voisi ottaa.
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 27.05.2009, 07:47
MattiH:n Avatar
MattiH MattiH ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 18.07.08
Sijainti: Raahe
Viestit: 340
Perusasetus

Parille mustalle paidalle löytys omistaja täältäkin.
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 26.05.2009, 21:28
pikku-pepe pikku-pepe ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 12.03.08
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 502
Post

musta kelpais..
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
OFF ROAD TEAM FINLAND 2006 -paitoja Jare Chit-Chat 4 09.07.2006 11:01
M Volvo C03 - paitoja !!!! 13 e + postitkulut finvalp O/M/V Muut 17 22.06.2006 20:53
Kimppatilaus t-paitoja, UAZ, ZIL, GAZ, VAZ... samisami2 Chit-Chat 30 12.12.2005 08:54
M: Lapland Trophy t-paitoja ja lippiksiä Paavo O/M/V Muut 10 20.07.2005 14:59
Corvette paitoja, keksejä ja spoilereita Yleiset 0 09.04.2003 23:37


Sivu luotu: 23:20 (GMT +2).