![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Yli puolet alkuperäisistä osista tulee säilyä, muuten ajoneuvosta tulee uusi ja pitää täyttää uuden ajoneuvon vaatimukset. Sen enempää ei ole tietoa
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Tervehdys!
Ei ainakaan taannoin onnistunut, kun teki isosta takavetotraktorista runko-ohjatun metsäkärryn veturin ottamalla etuakselin pois ja laittamalla kiinteä nivelohjattu metsäkärry perään. En tiedä tarkemmin, mutta kilpiin ei saanut. TT |
|
#3
|
||||
|
||||
mopoautolle haastaja?
tällänen oli munki haaveena viel vuos sitte ostaa joku rattori vaa vaikka takavetonenkin ja siihen ois lyöny scanian hytti ja rekan renkaat periaattees tehny nupin joku turbo mylly keulilla
mutta ei se taida olla oikein mahdollista ?ostin sitten mopoauton oisha tuollanen viritelmä ollut paljon hienompi ajella kylillä ois päät kääntyny ![]() täst ois kiva saada tietoo joku sano että pitäs olla ainakin turva ohjaamo ja takanostolaitteet pitäis säilyttää hitaan ajoneuvon kilpi ja nopeutta ei saa lisätä? faktatietoo ei oo että miten sitte nää hytittömät raktorit ja sillee.. nopeuttaha sais ku löis kuormauton perän melkonen poliisi magneetti olis
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
nopeuttahan saa kyllä ku heittää vaan vetävän kärryn perään. majurilla kyllä tulee rajat vastaan jo 30kmh nopeudessa mutta on sellasella 75kmh:kin ajettu vetävän kärryn kanssa, hurjaa menoa.
tosin eihän semmoset kärryt millekkään kakaralle toririnkiin passaa. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Osien vaihto prosentit? | G280E | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 27.10.2003 23:29 |