![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() motonetista hain omaan suikkaan 3 lehtiset kärryn jouset. Taakse tuli keskimmäinen latta ja sillä korvattiin se alin latta ja eteen pisin vähän lyhennettynä lisäksi. Nousi omasta mielesta ihan hyvään ryhtiin mutta inasen on jäykähkö mutta eiköhän se notkistu ajansaatossa. Laitetaan takajousista vielä kuva jossa ylin on koottu sillä keskimmäisellä latalla ja alempi on vakio. Riipukkeiden "laillisuudeta" en mene mitään sanomaa mutta itsellä on 3 cm alkuperäisiä pidemmät odottamassa. Tuntuisi olevan ihan riittävät.
__________________
Suzuki sj 413 lwb short Toyota Hilux -88 -ex- Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex- -MMC- |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Itellää on peräkärrin lateja lisänä ja nyt toimii ihan jees. aluksi oli jäykät, nyt vuoden ollu offi käytössä ja joustaa ihan jees. ja korotti ihan hyvin. profiilissa on jotain jousto kuviakin.
__________________
KYM#5 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä pidemmät riiput saa tehdä ihan laillisesti kunhan ovat tukevat, mutta mitä pidemmät, niin sitä helpommin tökkii kiviin ja kantoihin...
__________________
-Pauli- |
#4
|
|||
|
|||
![]() kärrinjouset
terve taas, nyt ne on kotona ne kärryn 3 lehtiset eiku töihin, ja testaamaan. melko mutkaset noi on verrattuna olemassa oleviin alkuperäisiin.. saa nähä kuinkahan tässä käy.
__________________
- Sinne minne Suzukilla ei pääse, sinne ei ole mitään asiaa - - Suzukilla pääsee, jos se käynnistyy - - Eteenpäin Suzukilla, vaikka nykien - - Nyt eteenpäin, hinauksessa- |
#5
|
||||
|
||||
![]()
samalta näyttää kun omatkin.. hyvä siitä tulee
![]()
__________________
Suzuki sj 413 lwb short Toyota Hilux -88 -ex- Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex- -MMC- |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Itse sain sellaiset ohjee eräältä palstalaiseltat, että:
Ensinnä jouset taivutetaan prässillä samaan kaarevuuteen kuin kärrynjouset. Kärryn päänorrasta katkaistaan silmukka pois ja laitetaan taakse keskimmäiseksi. Eli keskinorrasta tulee täysimittainen, joka ehkäisee jousen taipumista keskinorran loppumiskohdassa. Kärryn keskimmäinen norra laitetaan eteen keskimmäiseksi. Onko kellään mielipidettä, kumpaakahan tyyliä kannattaisi käyttää? Ajoaikaa jäljellä reilu kuukausi, joten ennen katsastusta pitää puslienvaihdon yhteydessä jousetkin päivittää jommalla kummalla tyylillä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
suzuki sj 413 jousto | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 26.07.2008 15:44 |
susukin nopeus | jopik | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 29.12.2006 17:59 |
Lehtijouset ja jousto? | tnyberg | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 28.08.2006 08:46 |
Kumpi tärkeempi sisään vai ulos jousto ? | joker | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 29.03.2006 21:12 |
Jousto hukassa ?? | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 28.03.2005 20:57 |