Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.05.2009, 14:18
Mylppy Mylppy ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.09.04
Sijainti: Häme
Viestit: 1.386
Perusasetus

Kuten kilpailussa lupailin, niin uudenlainen kuvagallerianalku kisakuville on nyt ensimmäistä kertaa käytössä ja löytyy osoitteesta http://4x4.ruijanpallas.com/index.php?race=30 . Bugeja on varmasti vielä vaikka toisille jakaa, mutta laittaa privaattiviestiä vaikka tähän suuntaan, niin yritetään niitä korjailla mahdollisuuksien mukaan. Muutenkin mielipiteitä ja kehitysehdotuksia olisi mukava kuulla.

Tälläkin kertaa eräskin kuvien tarkistaja tunnusti, ettei jokaista hyväksyttävää kuvaa merkinnyt hyväksytyksi, jos oli jo hyväksytty kuva rastilta. Tämän takia kannattaa ensin kurkata löytyykö rastista hyväksytyksi merkitty kuva, enennkuin rupeaa itkemään miksi kyseinen kuva ei kelvannut.

Päivitetty cup-tilanne tällähetkellä löytyy osoitteesta http://www.4x4cup.com/tiedostot/tulo...e_17052009.pdf

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.05.2009, 14:53
Eetza:n Avatar
Eetza Eetza ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 12.10.06
Sijainti: Hämeenkoski, Finland.
Viestit: 654
Perusasetus

Olix se niin et neljä kisaa viidestä ratkaisee cupin mestaruuden ?
__________________
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä,
etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.05.2009, 14:58
T€€MU:n Avatar
T€€MU T€€MU ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.04
Sijainti: Kurikka, Finland.
Viestit: 1.944
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mylppy Näytä viesti
Kuten kilpailussa lupailin, niin uudenlainen kuvagallerianalku kisakuville on nyt ensimmäistä kertaa käytössä ja löytyy osoitteesta http://4x4.ruijanpallas.com/index.php?race=30 .

-Voi viideo! toi on hieno homma vaik ois kui alkeellinen, näkee rastinumeron perusteella siellä käyneiden kuvat jne.
Pientä säätöö ja hyvä tulee, se että toi on ylipäätään olemassa onjo toisenki savustuspöntön arvoinen juttu !

"ehtotan pieniä aploodeja"
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Eurotrial 2009 örkki Tapahtumat 17 02.01.2014 22:39
MMC Talvisota 7 . 2 - 2009 TOHJ61 Tapahtumat 128 19.01.2010 16:52
Saarekoll 2009 29.01-01.02.2009 Kynnapas Tapahtumat 4 03.02.2009 13:07
TALVISOTA 2009 ??? vänkäri Tapahtumat 3 07.01.2009 11:31
Kausi 2009 tomikoo Tapahtumat 4 22.11.2008 22:01


Sivu luotu: 11:13 (GMT +2).