Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.05.2009, 14:07
T€€MU:n Avatar
T€€MU T€€MU ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.04
Sijainti: Kurikka, Finland.
Viestit: 1.944
Perusasetus

Blingbling


Asianmukaiset panssarit ja maastotunkki ovat paljon kustannustehokkaammat välineet
selviytymiseen huonoilla teillä, näyttöä seuraten pitää opetella ajamaan hieman toisin kuin perstuntumalta ja näytöllä on huono tunkata kiven päältä

Mutta jos on tullu itellekki suunnistuskisoissa mieleen et kätevähän semmonen voisi olla,
mutta kestävänpestävän hinnat pomsahtaa.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.05.2009, 14:25
Fazed Fazed ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 20.04.09
Sijainti: Helsinki
Viestit: 6
Perusasetus

Tarpeellisuus


Jep, onhan se totta, että panssareilla sitä pitäisi paikkoja suojata, eikä silmillä

Mutta toisaalta tuo voisi silti helpottaa hieman ja estää surkeimmat raappaisut, juuri tässä
viikonloppunakin ajelin sellaista hämäläistä metsäpolkua ja siinä jatkuvasti kiviä väistellessä
pohdiskelin, että nostaisi se luultavasti keskimääräistä etenemisnopeutta jos näkisi, että _varmasti_
se isompi möhkö nyt menee sopivasta kohtaa, semminkin kun Jeepissä on nuo tasauspyörästön
mohkulat eri kohdilla edessä ja takana.

Toisaalta taas pahemmissa paikoissa se voisi mahdollistaa menemisen eteenpäin siinä vaiheessa, kun
muuten pitäisi jo lähteä jalkamieheksi (tai olla joku koko ajan näyttämässä, että mihin päin käännetään).

Ajattelin myös jonkinlaista 2-4 kameraa + 1-2 näyttöä -järjestelmää, Linux -pohjaisia kameravalvontajärjestelmiä
pistellyt pystyyn jokusen ja sieltä pohjalta löytyisi nopeasti buuttaavaa systeemiä noiden
pyörittämiseen. Toinen vaihtoehto olisi sitten skipata tietokone kokonaan ja vetää johtoa suoraan
kamera(oi)sta monitoriin sekä kääntää kameraa radio-ohjatulla servolla esimerkiksi.

Mutta tosiaan, hankalinta on löytää sopiva, arvoisan kotimaamme sää (ja suola-) -olosuhteet
kestävä kamera.

- jani
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.05.2009, 16:27
Punanenä:n Avatar
Punanenä Punanenä ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 24.06.07
Sijainti: Lahti
Viestit: 968
Perusasetus

kuulostaa turhalta laitteelta.mitä väliä sillä on mitä sielä pohjan alla kulkee jos kerran eteenpäin on päästävä?kevyt panssari parempi
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 19.05.2009, 17:07
Rotta-Racing:n Avatar
Rotta-Racing Rotta-Racing ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 20.10.07
Sijainti: Evitskog
Viestit: 1.762
Perusasetus

Ite joskus ostin emännän autoon peruutus kamerat kun halvalla sain,no auto myytiin ja kamerat ja näyttö jäi yli joten nyt mulla on Kingcapissa yksi kuvaamassa etupuskurista maastoa edessä päin ja yksi pohjassa taakse päin maata kuvaamassa, hyötyä on ollut tasan kerran. mut sielläpähän roikkuu..

Joten panssari on parempi..

eikä sitä näyttöä kumminkaan tule vilkasitua kuin vahingossa
__________________
MudastaPois.Com Tai sit not
Team Rotta-Racing Ry K-Nummi
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty kamera puukko_3 O/M/V Muut 3 09.04.2009 19:40
vinssi auton alle Tekniikka & Jutustelu 15 27.09.2006 12:32
MYYTY: Kiinteästi asennettava akkulaturi 12V samid O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 26.09.2006 19:05
Telat auton alle Masu Tekniikka & Jutustelu 10 11.01.2006 18:41


Sivu luotu: 19:46 (GMT +2).