![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kuvat on aina kivoja: Paikallahan oli vähä isompiakin autoja: Sekasikiösusukit oottaa innokkaana lähtöä: Ruottalaiset oli valmistautunu löytämällä sopivan vararenkaan linja-autopysäkiltä: Tämä suitsa eteni aika lahjakkaasti: BJ61 kuivalla: Sama kahlaamassa: Tätä ruotsalais tiimiä piti vähän yllyttää(ilmeisesti aamun kallistelu aiheutti vähän vesikammoa ku invertteri, läppäri ja keskuslukituksen boksi kyrvähti) : Aleksia ei tarvinu paljoa yllyttää: Ojalat uittaa uazia poliisivalvonnan alaisena:
__________________
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" Viimeksi muokannut Joske : 20.05.2009 17:33 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Kuvatuksia kisoista löytyy osoitteesta
http://kopsis.pp.fi/images/album/Paratiisi%20Offi/ Pari videota jota lupasin löytyy samasta osoitteesta muutaman päivän päästä kunhan saan ne pienennettyä niin että saan ne sinne järkevästi. Jos joku haluaa isompana jonkun kuvan laittaa mailia osoitteeseen pelimies69@gmail.com |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Meidän kohdalla kisan tulos ei päätä huimannut, mutta hauskaa oli ja se oli pääasia. Kalustovauriot pysyi kohtuudessa, ARP:n letkut poiki takaa mutapätkällä ja etulukolla ajettiin sitten viimäset 8 tuntia, se tilastollinen ohjausvarsi meni tässä kisassa joten enskisaan sitä ei tarvi ottaa mukaan :-), etuvissin korjaantui tunnin ähellyksen ja ihmettelyn jälkeen maajohdon kiinnityksellä. Tiimin kisahistorian ensimmäinen henkilövahinkokin saatiin kun allekirjoittaneen olkapää irtosi paikoiltaan - no appari nykäsi sen takas ja meno jatkui.
Team LJT-122 kiittää järjestäjiä ja maanomistajia hyvistä järjestelyistä. Kiitokset myös lentävälle huoltomiehelle korjausavuista. Kanssakilpailiijoille kiitokset vinssipisteenä toimimisesta, erityisesti Disco porukalle jonka kanssa saatiin korjattua kummatkin 40 pisteen rasti yhteispelillä. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Ai sekin kuva missä vinssasimme nämä herrasmiehet takaisin kantavalle ajouralle kun oli lantikan maavara loppunut kesken
Voin ikaväkseni todeta että ne kuvat oli niin pimeitä että ei niistä mitään selvää saanut.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
P18 / MRM-Purku kiittää ja kumartaa kanssa kilpailijoita!
Ensimmäinen kisa että vehkeet kesti jotakuinkin maaliin asti ja palkkioksi ykköspysti. Ainoat ongelmat mitä kisan aikana oli kun heti ensimmäisten tuntien jälkeen kone sammui siirtymällä ja ihmeteltyämme aikamme keksimme että siirtopumppu oli kyykähtänyt. Onneksi oli toinen kytketty varalle, ei tarvinnut kuin kääntää katkaisijasta.. Alku yöstä kokeilimme upottaa autoa 6-alueella yhteen vesi spooriin ja tiesihän sen mitä siinä kävi. Jakaja ui vedestä ja käynti oli hieman vajavaista. Nilkuttaen huoltoon ja vehkeiden perkuivausta. Sen jälkeen pysyttiin erossa syvistä vesistä! Kotimatkalla huomattiin että takaporttaalin kotelo oli päässyt löystymään ja irvisti siihen malliin ettei olisi tarvinnut metsässä montaa kilometriä enää ajeskella. Kilpailun järjestelyt oli hyvät ja ajoalueet loistavan monipuoliset. Omalta osalta ei valittamista! -kari- |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Kuten kilpailussa lupailin, niin uudenlainen kuvagallerianalku kisakuville on nyt ensimmäistä kertaa käytössä ja löytyy osoitteesta http://4x4.ruijanpallas.com/index.php?race=30 . Bugeja on varmasti vielä vaikka toisille jakaa, mutta laittaa privaattiviestiä vaikka tähän suuntaan, niin yritetään niitä korjailla mahdollisuuksien mukaan. Muutenkin mielipiteitä ja kehitysehdotuksia olisi mukava kuulla.
Tälläkin kertaa eräskin kuvien tarkistaja tunnusti, ettei jokaista hyväksyttävää kuvaa merkinnyt hyväksytyksi, jos oli jo hyväksytty kuva rastilta. Tämän takia kannattaa ensin kurkata löytyykö rastista hyväksytyksi merkitty kuva, enennkuin rupeaa itkemään miksi kyseinen kuva ei kelvannut. Päivitetty cup-tilanne tällähetkellä löytyy osoitteesta http://www.4x4cup.com/tiedostot/tulo...e_17052009.pdf |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Olix se niin et neljä kisaa viidestä ratkaisee cupin mestaruuden ?
__________________
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
-Voi viideo! toi on hieno homma vaik ois kui alkeellinen, näkee rastinumeron perusteella siellä käyneiden kuvat jne. Pientä säätöö ja hyvä tulee, se että toi on ylipäätään olemassa onjo toisenki savustuspöntön arvoinen juttu !"ehtotan pieniä aploodeja" |
|
#9
|
|||
|
|||
|
This topic is worthless without pictures (?)
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Pikainen mutka tuli käytyä ihmettelemässä Oulaisten menoa, seku vain hyvikseen ja toiv oli
edes vähän apuakin vaikka poistumaan joutu jo pe aamuna. Kyllä kisapalaute korreloi mukavasti asennetta, melko mukavasti oli porukalla homma hanskassa ja motivaatio 120% Tollasta jämäkkyyttä kaipais moneen paikaan, oma taloudenhallinta vaikka näin aluksi.... Nää kisat tuntuu menevän eteenpäin aivan kamalaa vauhtia, isolta osin siksi, että data ja kokemus on seurannu kisasta toiseen... vuoden, parin paussi aktiivi järjestelyistä niin oot jo aivan muinaisella tasolla. Keskimäärin monta, monta tulosta tuottavaa organisaatiota on aivan lapsen kengissä verrattuna offi CUP'in järjestelyihin ja hallintaan.. ISO hatunnosto kaikille osallisille... -teppo |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Totta Teppo turisee ! Hattua täältäkin, ehkä vielä näemme kisoissa liveaikaisen teamien seurannan isolta karttapohjalta/screeniltä kisakeskuksessa ?!
|
|
#12
|
|||
|
|||
|
Heti laitetaan teonalle, kun joku muutaman naurettavan kymppitonnin sponssaa laitteisiin;)
|
|
#13
|
|||
|
|||
|
Kiitos ja kumarrus Oskalle palkintojen toimituksesta mh:lla kotiin. Eipä tuota ymmärtänyt jäähä tuloksia odotteleen, kun luulin et ei siellä mitään palkintioja ole
) Yritin kisatoimistossa kyselläkkin, et onko siellä jotain jaettavaa, vastauksena sain epämääräistä muminaa... Liekkö johtunu varhaisesta kellonajasta Jussi M07/sija 2. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Eurotrial 2009 | örkki | Tapahtumat | 17 | 02.01.2014 22:39 |
| MMC Talvisota 7 . 2 - 2009 | TOHJ61 | Tapahtumat | 128 | 19.01.2010 16:52 |
| Saarekoll 2009 29.01-01.02.2009 | Kynnapas | Tapahtumat | 4 | 03.02.2009 13:07 |
| TALVISOTA 2009 ??? | vänkäri | Tapahtumat | 3 | 07.01.2009 11:31 |
| Kausi 2009 | tomikoo | Tapahtumat | 4 | 22.11.2008 22:01 |