![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
No prkl.. Modin toka sija ja lähdettiin vähän turhan aikaisin pois. Ei paha Jimnyn ja kuskin debyytti kisaksi. Hyvä kisa oli, eikä teknisiä ongelmia(pakoputken katkeamista lukuunottamatta). Hieman ihmetytti rastien pisteytys välillä Suon pohjat oli jäässä ja kauinmaisilta alueilta irtos hyvät pojot, helposti Kaaret kun olis ollut(plus hieman tarkkaavaisuutta kuvaukseen), niin miksei voittokin mahdollinen...? Hyviä rasteja jäi ottamatta ilman kaaria. T. M07 vinssiapina/huoltoapina
Viimeksi muokannut Teme : 17.05.2009 20:47 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Eurotrial 2009 | örkki | Tapahtumat | 17 | 02.01.2014 22:39 |
| MMC Talvisota 7 . 2 - 2009 | TOHJ61 | Tapahtumat | 128 | 19.01.2010 16:52 |
| Saarekoll 2009 29.01-01.02.2009 | Kynnapas | Tapahtumat | 4 | 03.02.2009 13:07 |
| TALVISOTA 2009 ??? | vänkäri | Tapahtumat | 3 | 07.01.2009 11:31 |
| Kausi 2009 | tomikoo | Tapahtumat | 4 | 22.11.2008 22:01 |