Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.05.2009, 13:49
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Viestit: 1.741
Perusasetus

Varmasti halvin ja miksei helpoin tapa korottaa rungollista autoa on nostaa koria rungolta. Lain mukaan siitä välistä saa nostaa 75mm. Kuluerän muodostaa itse korotuspalat ja pitemmät pultit. Itellä ei ole minkäänlaista kokemusta subbarista, niin en tiedä joutuuko tekeen jotain ohjausakselille, jarruletkuille tahi jollekkin muulle. Todennäkösesti ainakin tuolla kolmen tuuman korotuksella joutuu korotuksen eteen muutakin tekeen.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: 245/75x16 Bfg A/T + Subbarin 8 pult. orig. vant AriW O/M/V Renkaat ja vanteet 0 29.04.2008 13:06
lj-70 korotus? ohvipete Tekniikka & Jutustelu 18 03.04.2008 14:28
LJ:n korotus Suitsa-Man Tekniikka & Jutustelu 6 11.04.2007 14:30
hj 60 korotus Tekniikka & Jutustelu 3 23.03.2006 11:15
HJ-61 Korotus M_H Tekniikka & Jutustelu 2 25.10.2005 11:55


Sivu luotu: 08:48 (GMT +2).