![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Kolmas päivä lähtee nyt ilman savukkeen savuketta.... prkl hermot vähän kireellä...
|
||||
|
||||
![]()
Laskut..voi watun wattu..mikään ei riitä aina vaa märistään lisää ja posti tunkee lappua toisensa jälkee postilootaan..saatana pitää puhkoo siltä akalta kumit..
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Auttaako, jos siirrät sen postilooran naapurin liittymään ![]() |
|
||||
|
||||
![]() autokauppias
möi mulle kansivikasen p....n! huomattuani otin yhteyttä,ei muka tienny asiasta mitään mutta lupasi tulla vastaa jossain kaupoissa.myöhemmin joltain lipsahti että myyjä tiesi auton kunnon.tästä n vuosi.silloin tällöin olen yrittänyt kauppoja mut samat hinnat kun muillekin.tänään yritin mielestäni kohtuullista vaihtoa. 33 pyöriä vaihtaa tältä 35:iin.renkaat samaa hintaluokkaa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Voi v*ttu kun v*tuttaaaaaaa... Tuli tänään postissa K1-asemalta kirje, jotta ajoneuvosi katsastus tulee suorittaa 9.5 - 9.9 välisenä aikana...
Noo, minä kun vanhasta muistista jätin auton pihaan seisomaan jo helmikuussa. Syystä että rek.nro:n viimeinen numero on 2... Ja sillä *aatanan kapistuksella olis saanu ajaa koko ajan. Oli sitten viime leimalla tullu ensimmäinen käyt. otto päivä automaattisesti otteeseen... P*rk*leen v*ttu *aatana...
|
||||
|
||||
![]()
Kielitaidottomuus. Nyt kun sitä kaikkein eniten tarvitsisi... prkl.
|
|||
|
|||
![]()
Koiran korvatulehdus. Koira alkaa olla jo hyvin, hyvin vihainen korvatippapullolle.
Toiseksi, vain yksi piste! ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |