![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
No hitto töröttää ne näköjään vakiossakin. Hitto kun tollasen katon sais sellasena kavennettuna offroad mallina. Oman katon lörpätys varmaan johtuu tästä. Pitää sitoa karmi turvakaariin kiinni niin että tuota mittaa voi säätää sillä vakio kiinnitys kopassa antaa periksi ja Anttolan kisassa ajoin taas karmin puuhun solmuun niin että tuulilasikin halkesi. Tiedä sitten miten käy jos kaaret saa oikein kovan iskun johonkin niin miten käy tuulilasille tai karmille.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Hyvin sopii puoliovet auton tyyliin rättikatonkin kanssa. Mahtuuko yläosatkin vielä paikoilleen?
Ja onko varaosat nyt punnittu hyväks? Voisin käydä sunnuntaina tuomassa sen sahan niin voit kokeilla kiinnitystä.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Yläosat käy kyllä mutta tuo tuulilasin kulma pitäisi vaan saada trimmattua että sovitus olisi optimaalinen.
Tuo vaan saha niin yritän tehdä sille jonkinlaisen telineen. Jerry kannulle tuli jo tehtyä teline ja kaasupullolle pitää semmoinen tehdä myös. Muutenkin taas kerran voisi keskittyä optimoimaan tavaroiden kiinnityksiä. Täytyy takajakareiden puslat vaihtaa kun on taas siinä kunnossa että pinioni liikkuu älyttömästi ja venäjän miliisinkiharoissa tiedän että kilkutus on vittumainen ja voi niitä pinionin laakereita. G-69:n vanhoista tukivarsista löyty sellaset kaksholkkiset rangelaiset jos niitä vaikka koklais jos ne on vielä ehjät. Muuten on helatorstaita silmällä pitäen kaikki ok paitsi että mulla on jotain outoja vatsatautimaisia vaivoja ollut jo useampana päivänä. Toivottavasti nyt ei mitään erikoista tuu mikä vaarantaisi reissun. Varaosia ei ole punnittu kun ei ole kunnon vaakaa mutta yritän kyllä nyt karsia aivan kaiken turhan pois. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Toisaalta on mun ajomäärät paljon pienemmät kuin sulla.. |
|
#5
|
||||
|
||||
Moottorin vaihto
Kansa haluaa kuvia koneen vaihosta... joko Räkytäkytys loppuu.... ?
__________________
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Sika ajaa Possulla |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Olin jo ehostelemassa B pataa mut sit kävi jännittää et jos sen 3B vaihdon kuiteski nyt ottas ohjelmaan kun olis sopivan hiljanen hetki. Välttämättä se ei olis enään kestänyt toista ison järven kiertoo. Hyvä kone kun vuotaa öljyä ulospäin mut silti 2000km reissul piti lisätä max litra. Tiedä sit mitä vettä tai dieselii siel konees oli kun välil hävis 5 litraa vettä päiväs ilman et mitään ulkosii vuotoja olis huomannu.
Tuohon uuteen pataan tulis sitte patrolin turbo kokeiltavaks. Jos on huono niin sit laitetaan se vanha 1.8 subarun hyrrä joka toimii mielestäni tosi hyvin ainakin kun ei paremmasta tiedä Jostain täytys sen paten turbon ja pakosarjan välinen tiiviste hankkii. Mistähän lie Lahdesta sais?Ohjaustehostimelle on tehty uus heawy duty teline ja öljynpaluu putki vedetty suoraan öljypohjaan. Velipoika jo rakentelee uutta pakosarjaa ja Nymani toi tänään putkimutkia joten kyllä se siitä pikkuhiljaa. Konekkin on nyt nostokunnos keulalle kun laitoin tänään kytkimen nippuun uudella levyllä vaikka vanhakin oli lähes uutta vastaava. koneet levällään Pumpun teline lisäsiimapyörä. tehty B koneen siimapyörästä. Paluuputki öljypohjaan |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty BJ-40 Projekti | mss | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 05.06.2016 20:17 |
| Myydään Bj-40 projekti | kares | O/M/V Ajoneuvot | 16 | 19.03.2014 23:04 |
| Bj 40 projekti | _JT_ | Maasturiprojektit | 277 | 28.02.2013 22:09 |
| M: TOYOTA BJ-40 projekti | tepa78 | O/M/V Ajoneuvot | 12 | 15.03.2008 15:47 |
| Bj 40 -76 projekti | elhapero | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 04.03.2008 23:00 |