Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.05.2009, 16:05
sutsuki410:n Avatar
sutsuki410 sutsuki410 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 07.09.08
Sijainti: kauhajoki
Viestit: 255
Perusasetus

pilssipumppu sutukiin tuli hommattua. =)

__________________
________________________________________

  #2  
Vanha 11.05.2009, 16:25
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

SKS hihna, ilman sitä ei voi elää.
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
  #3  
Vanha 11.05.2009, 17:31
rocky86:n Avatar
rocky86 rocky86 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: tornio
Viestit: 605
Perusasetus

kressin 1000w rälläkkä.
ihan kopsakan olonen peli.
__________________
hulluilla on halvat huvit mulla ne on ilmasia
  #4  
Vanha 11.05.2009, 17:33
lommolajitelma lommolajitelma ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.03.09
Sijainti: Karttulan kylä
Viestit: 48
Perusasetus

Hommasin kätevän minitohon tohatsun jarruremonttia varten... Lisäksi HooJiin iskareita ynnä muuta kätevää pikkusälää metallin työstöä silmälläpitäen.
  #5  
Vanha 11.05.2009, 18:15
MikkoS:n Avatar
MikkoS MikkoS ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 21.07.06
Sijainti: pirkkala, Finland.
Viestit: 810
Perusasetus

suikkaan vanteet ja umpiot. pintamaalia ja mustaa puskureihin...
__________________
Suzuki sj 413 lwb short
Toyota Hilux -88 -ex-
Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex-
-MMC-
  #6  
Vanha 14.05.2009, 12:41
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.579
Perusasetus

Puoliksi rikkinäinen ruohonleikkuri jo yhden rikkinäisen kaveriksi. Kun sai ihan ilmatteeks...
Eli nyt on yksi toimiva uusi, ja kaksi vähemmän toimivaa frouvan ihmeteltäväksi.
"Mitä ihmettä sä teet noilla?"
  #7  
Vanha 15.05.2009, 07:23
Päksi:n Avatar
Päksi Päksi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.09.03
Sijainti: Etelä-Savossa, Suomi-Finland.
Viestit: 491
Perusasetus

Pikkuviallinen Sutsuki PV. Itelle postilaatikolla käyntiin ja 9v. kummipojalle opetteluun. Jos kellä ois toimivat etupumput jouten ko. vehkeeseen ni voisin ostaa poijes... muukin osa vois kiinnostaa...
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 11:38 (GMT +2).