![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kävitte oikein ajamassa. Onneks hiluxissa helma kesken vielä. Oiskos lauantaina ajelemaan lähtiöitä? Voisi käydä pöristelemässä.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
ihan pika visitti oli. käytiin siinä aukolla kääntymässä.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Nyt hokasin tämänkin palstan.Haluja ois ajamaan paljon enempi kun taitoa.Täytyypä ilmottautua KUA:n jäsenlistoille. Olisin kiinnostunut lisätiedoista ajoista ja alueesta. Asustelen Jännevirralla ja minut saa kiinni numerosta 044-3254228.
__________________
Mikä korkeudessa hävitään, se kaasulla korvataan |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Onneksi sanoin jotain tuossa, muutama viikko sitten ![]() Siitä se mopo karkailee
__________________
Parempi 10 ruuvia löysällä, kuin 1 liian tiukalla |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Mihin aikaan ja ilmeisesti ABC:lle? |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Muistakaahan ottaa makkarat ja iloinen mieli mukaan. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Minäpä käyn ruuvaamassa maasto kumit 31x15,5-15 alle aamulla hallilla ja ajelen sinne ABC nurkille. Käydään kokeilemassa mikä paikka se suikasta pettää. Makkarat mukaan ja pullo vissyy
|
|
#8
|
||||
|
||||
mukana..
jospa tällä kertaa kerkeis mukaan ei pitäs olla esteitä
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Juu, eli huomenna perjantaina käyn vähä konesahan kanssa riekkumassa kantoja matallammaksi. Aakkos asemalla käväsen klo12 jos joku haluaa mukaan. Jälleen kerran, homma perustuu ajamiseen enemmän ku reitin raivaamiseen. Hiljaa hyvä tulee. Soitelkee jos innokkaita 0466464011.
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
vois vaikka huomenna tulla työ matka hiluxia ulkoiluttaan jos passoo mukkaan lähtä
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Onko Kuopiossa tai lähellä 3m peltikanttaria? | VonLeka | Chit-Chat | 4 | 04.03.2008 21:15 |
| Kuopiossa harvinainen HJ-60-Pickup | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.05.2006 05:54 | |
| Kuopiossa "evullinen" Läjä..... | Hujane | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 19.05.2006 19:29 |
| Onko kuopiossa laina kumia? | Chit-Chat | 0 | 15.04.2005 13:24 | |
| Kuopiossa? | Kartsa | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 28.11.2004 17:25 |